ایلام بیدار14:56 - 1402/01/02

مصرف ۱۴۴.۳ میلیون لیتر بنزین در روز گذشته

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: روز گذشته ۱۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد، این عدد در مقایسه با روز 29 اسفند 1400، میزان ۲۷.۷ درصد رشد داشت.

به گزارش ایلام بیدار ، به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت نفت، علی‌اکبر نژادعلی، ‌‌از افزایش رکورد مصرف بنزین برای چندمین بار در روزهای پایانی سال خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته ۱۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد، این عدد در مقایسه با روز 29 اسفند 1400، میزان ۲۷.۷ درصد رشد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به همت همکاران ما در ستاد و مناطق این شرکت و کارکنان زنجیره توزیع، سوخت‌رسانی به نحو احسن انجام می‌شود و هیچ کمبودی وجود ندارد؛ اما امیدواریم مردم نیز در بحث صرفه‌جویی در مصرف، این موضوع را مدنظر قرار دهند که سوخت سرمایه ملی است و هر چه صرفه‌جویی بیشتری داشته باشیم، توان ما در بحث توزیع مناسب سوخت در نقاط مختلف کشور بیشتر خواهد شد.

نژادعلی اظهار داشت: میانگین مصرف ۱۰ روزه منتهی به پایان سال ۱۴۰۱، عدد ۱۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده است. این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (10 روزه پایانی سال ۱۴۰۰) ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

پایان پیام/