ایلام بیدار22:49 - 1402/01/01
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام مطرح کرد؛

13 مجتمع خدمات رفاهی در ایلام آماده پذیرایی مسافران نوروزی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۳ مجتمع خدمات بین راهی در استان و ۷ راهدارخانه ثابت پذیرای مسافران نوروزی هستند.

به گزارش ایلام بیدار ، علی روان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۷ راهدارخانه ثابت و ۱۳ مجتمع خدمات بین راهی در استان  ایلام پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: با هدف ایمنی بیشتر در طرح راهداری نوروزی  ۱۵ ایستگاه راهداری  در محور‌های استان در حال فعالیت هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: طبق روال سال های گذشته در جهت رفاه حال مسافران عزیز در ایام نوروز گشت‌های فعال راهداری در جاده‌ها حضور خواهند داشت تا بتوانیم شاهدکاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

روان به اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره کرد و گفت: پاکسازی و منظر آرایی جاده‌ها،لکه گیری، آسفالت، خط کشی، نصب، تعمیر و شستشوی علائم، تابلو‌ها و  و نصب بنر‌های اطلاعاتی نوروزی از جمله مهمترین این  اقدامات درراستای کاهش تلفات جاده ای توسط اداره حمل و نقل و راهداری استان ایلام است.

وی خاطر نشان کرد:  اجرای پویش همراهان سفر ایمن ویژه نوروز ۱۴۰۲ یکی از بزرگترین اقدامات در این راستا است.
 این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی، کاهش سوانح رانندگی و ترویج ارزش‌های دینی و مذهبی و اقامه نماز در سفر‌های نوروزی با همکاری ستاد اقامه نماز استان این پویش در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ارائه پیام‌های ایمنی و ترافیکی اجرا می‌ شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در پایان توصیه کرد: هموطنان عزیز می توانند قبل از آغاز سفر  جهت اطلاع از اخرین وضعیت راه‌ای کشور با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها  تماس حاصل کنند و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام/ر