ایلام بیدار22:22 - 1402/01/01
مدیرکل و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام:

رفع مشکلات مردم از اهداف ستاد اجرایی است

مدیرکل و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: هدف اصلی ستاد اجرایی محرومیت زدایی بوده و در راستای رفع مشکلات زندگی و معیشتی مردم با تمام توان پای کار است و بی منت در سطح استان در حال انجام وظیفه است.

به گزارش ایلام بیدار ،محمد زارعمدیرکل و معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلامبه همراه فرماندار، بخشدار و فرمانده سپاه شهرستان ایوان از منزل محرومان روستاهای این منطقه بازدید و قول مساعد جهت رفع مشکلات زندگی آنها داده شد. 
 

وی در حین این بازدید، اظهار داشت: هدف اصلی ستاد اجرایی محرومیت زدایی بوده و در راستای رفع مشکلات زندگی و معیشتی مردم با تمام توان پای کار است و بی منت در سطح استان در حال انجام وظیفه است. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با بیان اینکه هرکجا محرومی باشد قطعا به سراغ آن خواهیم رفت و نسبت به رفع مشکل آنها اقوام خواهیم کرد، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه معیشت نیازمندان اولویت ستاد اجرایی در استان است.

زارع خاطرنشان ساخت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تلاش است تا با فعالیت‌های اجتماعی سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه در ستاد اجرایی دو وظیفه اصلی برای خود متصور هستیم. ۱. وظیفه کمک به نظام در حل چالش‌های کشور است، ۲. کمک به محرومیت‌زدایی است. لذا موضوع توانمندسازی و اشتغال محرومان در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) است.

 

انتهای پیام/ر