ایلام بیدار10:15 - 1401/11/13

مجوز کمیسیون تلفیق به دستگاه‌های اجرایی برای تسویه بدهی با شهرداری‌ها از طریق تهاتر

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق به دستگاه‌های اجرایی اجازه دادند تا بدهی خود به شهرداری ها سازمان تامین اجتماعی و نهادهای عمومی را از طریق تهاتر تسویه کنند.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: در جلسه امشب بررسی بخش‌های درآمدی تبصره‌های بودجه تا تبصره ۱۱ پایان یافت.

وی افزود: اعضای کمیسیون در نشست امشب خود به دستگاه‌های اجرایی اجازه دادند تا بدهی خود به شهرداری‌ها، سازمان تأمین اجتماعی و نهادهای عمومی را از طریق تهاتر تسویه کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار کرد: همچنین اعضای کمیسیون، خزانه‌داری کل کشور را متعلق کردند تا سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را از محل درآمد حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی را به حساب متمرکز وزارت کشور در خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امشب کمیسیون تلفیق از مسکن های مهر ای که هنوز تکمیل نشده است جز در یک مرحله آن هم به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان هیچ مالیات دیگری اخذ نشود.

وی افزود: کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه نیز در دو نوبت صبح و عصر جلسه خواهد داشت و به بررسی مواد و تبصره های باقی مانده از لایحه بودجه سال آینده خواهد پرداخت.

پایان پیام/