ایلام بیدار04:33 - 1401/11/13
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام:

پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌آور پیشرفت و تعالی برای ملت ایران بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌آور پیشرفت و تعالی برای ملت ایران بود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار  گفت: انقلاب اسلامی یک و نهضت ایجاد کرد که هدف آن عدالت و پشتیبانی از محرومان باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی با محور «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» آمد که امروز شاهد این مورد هستیم که ایران اسلامی توانسته قاطعانه در مقابل دشمنان ایستاده و روی مدار پیشرفت حرکت کند.

کریمی تبار یادآور شد: این در حالی است که در زمان طاغوت حتی کوچک‌ترین اختیاری دست شاه نبود و رضاشاه بدون کوچک‌ترین مقاومتی تبعید شد و در ادامه محمدرضا کاملاً وابسته به آمریکا و غرب بود.

وی با بیان اینکه تمام شئون کشور ما پیش از انقلاب در دست آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود؛ ولی انقلاب اسلامی به آن سلطه پایان داد، تأکید کرد: تمام هم‌وغم رضاشاه و محمدرضا شاه تأمین منافع اربابان خود بود، یکی از کارهای که انگلیسی‌ها انجام دادند قحطی مصنوعی را در کشور به راه انداختند و با این تز محمدرضا را روی کار آوردند و این از رضاشاه بدتر بود.

نماینده ولی‌فقیه در ایلام یادآور شد: ارمغان غرب برای ایرانی که به آن وابسته بود چیزی جز مشکلات و محرومیت بیشتر برای مردم نبود به همین دلیل امام آمد تا این رویه را تغییر داده وایران بار دیگر به استقلال برسد.

کریمی تبار در ادامه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا امروز به‌رغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها در بتوانیم در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشیم و به پیشرفت برسیم و به‌نحوی‌که در بسیاری از شاخص‌ها در دنیا برتر هستیم.

وی با اشاره به بصیرت‌افزایی در شناختن ابعاد فتنه‌های جدید و روش‌های پیچیده دشمن برای یاس و ناامیدی و به‌زانودرآوردن ملت ایران در یک جنگ تمام‌عیار بیان کرد: دشمن از هر ترفندی به دنبال ناامید کردن مردم از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به‌خصوص در زمینه اقتصادی است به همین دلیل نیاز است تا مردم درباره پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بیشتر بدانند.

 

انتهای پیام/ر