ایلام بیدار03:02 - 1401/11/11
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:

تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی اولویت اصلی صداوسیما ایلام است

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اولویت اصلی برنامه‌سازان رسانه استانی مرکز ایلام در دهه مبارک فجر است.

 محمد بازوند مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در گفتگو با خبرنگار  ایلام بیدار  گفت: امسال برای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای در قالب ویژه‌برنامه‌های پرنشاط و امیدبخش در رسانه استانی ایلام پخش خواهد شد.

 

بازوند با اشاره به آمادگی کامل معاونت‌های مختلف صداوسیمای مرکز ایلام برای تهیه و تولید ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب افزود: هدف اصلی این برنامه‌ها انعکاس پیشرفت و کارآمدی نظام، بررسی تاریخی وقایع انقلاب و معرفی افراد و شخصیت‌های اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته معاونت سیمای مرکز ایلام نکوداشت این ایام پرداخت و گفت: روستاهای انقلاب، انقلاب و نسل نو، سال‌شمار انقلاب، انقلاب فرامرزی، انقلاب دانش، پویش انقلاب و مردم، انقلاب و پیشرفت، ویژه‌برنامه دهه فجر در کنار پخش زنده راهپیمایی مردم استان در روز ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در معاونت سیمای مرکز است.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام به آمادگی دست‌اندرکاران معاونت صدای مرکز برای ایجاد شور و نشاط در برنامه‌های رادیو ایلام در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: ویژه‌برنامه دهه فجر، آنونس رادیویی، واکس پاپ ویژه پیروزی انقلاب اسلامی، مستند رادیویی، نمایش، ایلام و توسعه، گفتگوی هفته، برنامه شعر انقلاب و همچنین پخش زنده حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان در شبکه ملی و استانی حاصل تلاش اهالی رادیو در دهه مبارک فجر انقلاب است.

 

وی به برنامه‌ریزی خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و دست‌اندرکاران معاونت خبر صداوسیمای مرکز ایلام برای انعکاس برنامه‌های مرتبط با ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: گفتگوی ویژه با حضور فرمانداران شهرستان‌ها ۱۲ برنامه، گزارش خبری در خصوص افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها با حضور مسئولان، گزارش اقدامات نظام در شهرستان‌های استان ۱۲ گزارش، انعکاس اقدامات فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در سطح استان، تهیه ۲ گزارش در خصوص دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و تجارت در مرز بین‌المللی مهران و دهلران و ارسال برای پخش از شبکه‌های سراسری، ازجمله این برنامه‌هاست.

 

بازوند با تأکید بر اینکه در ایام‌الله دهه مبارک فجر معاونت فضای مجازی مرکز حضور مؤثر و همه‌جانبه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خواهد داشت گفت: پوشش راهپیمایی‌ها، گزارش مردمی، عکس نوشت و پوستر، پویش عکس‌های مردمی، موسیقی تصویر، اینفوگرافی دهه فجر، پادکست، فتوموشن شهدا انقلاب، روزشمار دهه پرحاصل تلاش دست‌اندرکاران فضای مجازی رسانه استانی است.

 

انتهای پیام/ر