ایلام بیدار10:30 - 1401/11/09

متفکرآزاد: آنهایی که به دنبال خدشه‌دار کردن رابطه ایران و آذربایجان هستند، مراقب رفتارشان باشند

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به حادثه سفارت باکو در تهران و سواستفاده برخی کشورها از این حادثه گفت : افراد و کشورهایی که به دنبال خدشه‌دار کردن رابطه ایران و آذربایجان هستند، باید مراقب رفتارشان باشند.

به گزارش ایلام بیدار ، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره حادثه سفارت جمهوری آذربایجان گفت: ما این اقدام در سفارت جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم و پیگیر حقوق افراد آسیب دیده و مجازات فرد حمله کننده، هستیم.

وی افزود: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان دارای روابط دیرینه هستند و این قبیل اتفاقات همانند آنچه که در روز گذشته در مورد سفارت آذربایجان رخ داد نمی‌تواند خدشه‌ای به روابط دو کشور وارد کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما پیگیری‌های لازم را برای مجازات فردی که مرتکب این حادثه در سفارت آذربایجان شده را انجام می‌دهیم و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی این موضوع را از جایگاه نظارتی پیگیری می‌کند.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: نسبت به تلاش‌های صهیونیستی که سعی دارند تا با مستمسک قرار دادن این اتفاق روابط دو کشور ایران و آذربایجان را دچار خدشه سازند انظار می‌دهیم و افراد و کشورهای که این خط را دنبال می‌کنند باید مراقب رفتارهایشان باشند.

وی افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران از همان ساعات ابتدایی حادثه به سرعت به موضوع اتفاق رخ داده در سفارت کشور جمهوری آذربایجان ورود کرده‌اند و همین مسأله موضوع جمهوری اسلامی در قبال این حادثه را نشان میدهد همچنان نیز پیگیری ها و رسیدگی ها درباره این اتفاق در حال انجام است.

پایان پیام/