ایلام بیدار12:31 - 1401/11/08
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایلام:

نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس ایلام به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایلام گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس ایلام به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام سعید مدرسی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام افتخار دارد با برپایی بیش از ۱۶۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان (دختر و پسر) گامی بلند در جهت هر چه‌بهتر برگزارشدن این طرح انقلابی - دانش‌آموزی برداشته است.

وی افزود: بازدیدکنندگان در این نمایشگاه به همراه دانش‌آموزان در قالب سفری از چگونگی و چرایی آغاز استعمار در ایران آشنا و نگاهی به منظره‌های تمدن و پیشرفته‌شدن غرب به‌واسطه ثروتی که از کشورهای مختلف چپاول کرده‌اند، انداخته و سیر تحول استعمار سنتی به مدرن را نظاره می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایلام یادآور شد: همه در این سفر مشتاق‌اند به انقلاب اسلامی و نقش آن در کاهش و عقب‌نشینی سلطه و آغاز حرکت به‌سوی تمدن اسلامی برسند.

مدرسی تأکید کرد: ۶ غرفه برای هر مدرسه در مدارس متوسطه دوم و هر غرفه دارای راوی دانش‌آموز با موضوعات دیروز، امروزوفردا، دستاوردهای انقلاب اسلامی، سرگذشت استعمار، پسران و دختران حاج‌قاسم، بازارچه هدهد، موکب انصارالمهدی (عج) به مناسبت میلاد امام علی (ع) پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس متوسطه اول شامل برپایی حداقل ۲ غرفه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و معرفی به دانش‌آموزان و هر غرفه دارای راوی، برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) در مدارس، برگزاری جشن انقلاب، اجرای گروه‌های سرود دختران و پسران در مدارس، طرح احسان دانش‌آموزی (کمک به دانش‌آموزان نیازمند)، اجرای بازی‌های گروهی تاما، نمایش فیلم‌های جشنواره عمار و هماهنگی سانس فیلم‌های دهه فجر ۱۴۰۱، انتشار محتوای تولید از جمله مصاحبه با دانش‌آموزان، نماهنگ، پوستر، برپایی کافه ۵۷ و فراهم‌کردن فضایی برای گفت‌وگو و تبادل نظر دانش‌آموزان و همچنین رفع شبهات آن‌ها با حضور مربیان توانمند است.

 

انتهای پیام/ر