ایلام بیدار14:47 - 1400/10/22

فرمانداران ایلام نظارت بر بازار را در اولویت کار خود قرار دهند

استاندار ایلام گفت: فرمانداران نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلام بیدار ،حسن بهرام نیا ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سیروان خواستار توجه مدیران به کمبودها و نیازمندی‌های ادارات شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن شد و گفت: نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم باید در دستور کار فرمانداران باشد.

وی، دهه فجر را هویت تاریخی و سند ماندگاری برای نسل‌های آینده عنوان کرد و افزود: به برکت وجود حضرت امام ومقام معظم رهبرینظام جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان که دنبال هویت واقعی خویش هستند تبدیل شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز، اگر به بلوغ سیاسی رسیده‌ایم نتیجه ادامه راه امام و شهدا جنگ تحمیلی، شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای سلامت هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی شهرستان سیروان، اظهار کرد: برای توسعه و تحول در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود.

بهرام نیا ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و تحول در شهرستان و بهره‌وری از استعدادهای نهفته آب و خاک این حوزه از جمله اقداماتی است که باید در این شهرستان پیگیری شود.

استاندار ایلام از فرماندار جدید سیروان خواست تا در موضوع معیشت مردم به صورت میدانی حضور داشته باشد و خاطرنشان کرد: با نظارت بر بازار تلاش کنیم خدمتگزارانی صدیق برای نظام باشیم.

استاندار ایلام در حکمی علیرضا رئیسی را به عنوان سرپرست فرمانداری سیروان منصوب و جایگزین جواد رحیمی مقدم کرد.