ایلام بیدار11:48 - 1400/09/08
امام جمعه ایلام :

استاندار جدید ایلام هموارکننده مسیر توسعه استان باشد

امام جمعه ایلام گفت: استاندار جدید ایلام هموارکننده مسیر توسعه استان باشد.

به گزارش ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار ایلام با حضور وزیر کشور اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی امری بسیار خطیر و حساس است چرا که در اسلام اصل بر شایسته سالاری است و اگر افرادیکه خود را در معرض مهم قرار می دهند از شرایط لازم برخوردار نباشند در حق جامعه مرتکب ظلم بزرگی شده اند.

وی با اشاره به روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: رزمندگان در پذیرش مسئولیت فرماندهی بسیار حساس بودند و اگر احساس می کردند ویژگی های لازم را ندارند به هیچ وجه آنرا قبول نمی کردند که نشان دهنده روحیه الهی این عزیزان بود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این استان الگوی ایثار، پایمردی و مشهد شهدای والامقام و امروز نیز پایتخت خادمان اربعین حسینی است، یادآور شد: خدمت در چنین مکانی شایستگی والایی را می طلبد و همه مدیران باید با این روحیه وارد عرصه شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار از تمامی نخبگان و فعالان سیاسی که برای پذیرش مسئولیت استانداری خود را مطرح و عرضه کردند، خواست: امروز باید فضای رقابت به همدلی، وحدت و تلاش برای حل مشکلات مردم تبدیل شود.

امام جمعه ایلام گفت: استاندار جدید ایلام از نیروهای تیپ انصارالحسین(ع) دوران دفاع مقدس در ایلام بوده و امیدواریم با همین روحیه نیز در مسند استانداری برای حل مشکلات استان حرکت کند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار تلاش برای تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام را از اولویت های کاری استاندار جدید عنوان کرد و افزود: همه باید در جهت بالفعل کردن ظرفیت های استان حرکت کنند.

 

انتهای پیام/ر