ایلام بیدار09:21 - 1400/06/30

مشکلات برنامه‌های اندروید را چگونه حل کنیم؟

اگر مرورگر و برنامه‌ های اندروید شما مرتباً خراب می‌شوند، این خبر را مطالعه کنید.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از یو سوییچ، اخیراً یک اشکال آزاردهنده، گوشی‌های اندرویدی (مخصوصاً مدل‌های گلکسی سامسونگ) را درگیر کرده و باعث خرابی مداوم آن‌ها می‌شود. این اشکال باعث ناامیدی تعدادی از کاربران اندروید شده است، زیرا برنامه‌ها و مرورگرهای آن‌ها دائما خراب می‌شوند. اما خوشبختانه مشخص شده که این مشکل مربوط به Android System WebView است و اکنون برای آن راه حلی پیدا شده است.

گوگل این مشکلات را پذیرفته و در حال حاضر مشکل را رفع کرده است. کافی است به فروشگاه گوگل پلی بروید و Android System WebView را پیدا کرده و بروزرسانی کنید. گوگل همچنین توصیه می‌کند که برنامه مرورگر کروم خود را نیز به روز کنید.

مشکلات برنامه‌های اندروید را چگونه حل کنیم؟

غیر فعال کردن بروزرسانی‌های Android System WebView

همچنین کاربران پیشنهاد کردند که می‌توانید این مشکل را با غیرفعال کردن بروزرسانی‌های Android System WebView خودتان حل کنید، که می‌توانید در چند مرحله ساده این کار را انجام دهید:

به بخش تنظیمات دستگاه اندرویدی خود بروید

روی Apps کلیک کنید

Android System WebView را پیدا کرده و روی منو (نماد سه نقطه) ضربه بزنید

روی Uninstall Updates کلیک کنید

تلفن هوشمند خود را راه اندازی مجدد (ری استارت) کنید

این باید در همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی یکسان باشد. مراقب باشید که Android System WebView را حذف نکنید، زیرا ممکن است باعث مشکل در برنامه‌های شما شود، در واقع فقط باید بروزرسانی‌های Android System WebView را غیرفعال کنید.