ایلام بیدار08:30 - 1400/06/28
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

بهره برداری از هزار مسکن مددجویی در تا پایان سال 1400 در ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ا پایان سال بیش‌از هزار واحد مسکن مددجویی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که حدود ۶۰۰ واحد در قالب خرید یا احداث و مابقی هم در قالب تامین فضاهای جانبی است.

 "قنبر موسی‌نژاد"،  مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره)  ایلام در گفتگو با خبرنگارايلام بيدار  گفت:  تا پایان سال بیش‌از  هزار واحد مسکن مددجویی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که حدود ۶۰۰ واحد در قالب خرید یا احداث و مابقی هم در قالب تامین فضاهای جانبی است که بیش‌از ۸۲ میلیارد تومان هزینه‌ای است که برای ساخت این تعداد مسکن در استان  پیش‌بینی‌شده است.

  موسی‌نژاد همچنین گفت طبق تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان قرار شد ۲۲ واحد مسکن برای ایتام ساخته شود که ۴۰ درصد از آن  اقدام شده است و ۵۰ درصد منابع این مسکن توسط  بنیاد مسکن تامین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره)  ایلام تصریح کرد: تا کنون هشت هزار سبدکالا و 120 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

گفتنی است تعداد یک واحد مسکن ایتام  تحت حمایت کمیته امداد با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان وجمعی از مسولین شهرستان در روستای جوب سرخ علیا افتتاح شد.

 جمشید زاده مدیر کمیته امداد چرداول گفت: این واحد مسکن ۲۱۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است که  طبق برنامه کمیته امداد شهرستان  تا پایان سال ۴۱ واحد مسکن تحویل مددجویان داده می شود.

 

انتهای پیام/ر