ایلام بیدار12:30 - 1400/06/01
امام‌ جمعه ایلام:

آزادگان اسوه های زیبای صبر و استقامت هستند

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه آزادگان اسوه های زیبای صبر و استقامت هستند، گفت: صبر آزادگان سرافراز ستودنی و بی نظیر است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با دو جانباز و آزاده دفاع مقدس اظهار کرد: آزادگان اسوه‌های زیبای صبر و استقامت هستند که سال‌ها شدیدترین شکنجه‌های جسمی و روحی را به جان خریدند، اما از آرمان خود دست نکشیدند.

وی گفت: آزادگان روزهای جوانی و پرنشاط خود را در زندان‌های مخوف رژیم بعث گذراندند و با صبری بی نظیر همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند «آبروی این ملت را حفظ کردند».

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار صبر آزادگان سرافراز را ستودنی و بی نظیر دانست و عنوان کرد: تحمل درد و رنج اسارت بسیار سخت و روحی بزرگ می‌خواهد که آزادگان ما با صبری بی نظیر آن همه سال رنج و اسارت را به زیبایی تمام تحمل کردند و سرافرازانه به میهن بازگشتند.

امروز و به پاس تجلیل از صبر و ایستادگی این عزیزان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان و رئیس دادگستری ایلام، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار دوخانواده آزاده و جانباز سرافراز «نعمت احمدی و شیرخدا فرجی» رفتند.