ایلام بیدار12:50 - 1400/05/12
پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به مناسبت 12 مرداد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است و رسالت اصلی این شورای یادآوری و زنده نگهداشتن ایام الله و مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را عهده دار می باشد که نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت ها و جریانات انقلابی ایفا می کند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام در گرامیداشت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیامی منتشر کردند.

 متن پیام حضرت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار به این شرح است :

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

١٢ مرداد سالروز تأسیس نهاد مردمی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) از نهادهای کهن و پرسابقه نظام می باشد.

این نهاد مقدس بعنوان متولی اصلی برگزاری مراسم‌ها، مناسبت‌ها و ایام الله انقلاب اسلامی در طول چهل و یک سال سپری شده از عمر خود همواره در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کرده و عملکرد درخشانی داشته است.

هرجا مردم در صحنه بوده اند انقلاب اسلامی که برآمده از اعتقادات عمیق و اراده راسخ ملت نسبت به دستاوردهای ارزشمند این نهضت شکوهمند بوده ، پویا و با نشاط به حرکت خود ادامه داده و  بی تردید حفظ و تداوم این نهضت شکوهمند و الهی نیز نیازمند حضور مستمر و مشارکت مردم در صحنه های مهم و حساس است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبلغ و تبیین‌گر آرمان‌های اسلامی و انقلابی است و رسالت اصلی این  شورای یادآوری و زنده نگهداشتن ایام الله و مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را عهده دار می باشد که نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت ها و جریانات انقلابی ایفا می کند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد مردمی و تآثیرگذار، از تلاش های خالصانه اعضا و دست اندرکاران برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در کشور به ویژه در استان مرزدار و ولایت محور ایلام  صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات این نهاد مقدس را از خداومند منان مسئلت می نمایم.

 

 الله نور کریمی تبار

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام  جمعه ایلام

 

انتهای پیام/ک