ایلام بیدار09:35 - 1400/05/04
فرماندار دهلران:

فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده آغاز به کار می کند

فرماندار شهرستان دهلران گفت: هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استانی به طور رسمی فرمانداری ویژه دهلران آغاز به کار می کند.

به گزارشايلام بيدار،مجید عسگری "،فرماندار دهلران؛در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار کرد: به رغم وجود مشکلات که در راستای تصویب فرمانداری ویژه بود، ولی با پیگیری مسئولان استانی خواسته به حق مردم دهلران در هیئت دولت به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب فرمانداری ویژه می‌توان یک حرکت رو به جلو برای توسعه شهرستان دهلران تلقی کرد.

فرماندار دهلران گفت: با توجه به اینکه هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات استانی فرمانداری ویژه افتتاح می‌شود، چندین کمیته برای برنامه ریزی لازم با محوریت معاون برنامه ریزی فرمانداری تشکیل شده است.

وی گفت: همه دستگاه‌های شهرستان باید همکاری لازم برای باشکوه برگزار کردن این رویداد مهم با کمیته‌های تشکیل شده داشته باشند.

عسگری عنوان کرد: آذرماه سال جاری کنگره سه هزار شهید استان برگزار می‌شود، لذا همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم با دبیرخانه شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دهلران در دست تهیه است و همه ادارات نهادها که نیازمند زمین و محیط اداری حداقل برای ۵۰ سال آینده هستند باید درخواست نیازمندی خود را به شهرداری دهلران ارسال کنند تا نیازمندی‌های اداری در این طرح لحاظ شود.

فرماندار دهلران گفت: مدیران باید پیگیر مطالبات مردم در سطح استان باشند و نباید تنها به منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات تکیه کنند و برای جذب اعتبارات بیشتر با مدیران کل و دستگاه‌های خود در سطح کلان رایزنی لازم را داشته باشند.

وی گفت: بحث واکسیناسیون در شهرستان به خوبی در حال انجام است و باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم در مقابل این ویروس واکسینه شوند.