ایلام بیدار09:46 - 1400/05/02
نماینده مردم ایلام در مجلس:

سیاهگل به عنوان قطب کشاورزی و گردشگری در ایلام معرفی شود

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: منطقه «سیاهگل» ایوان باید به عنوان قطب کشاورزی و گردشگری در ایلام معرفی شود.

به گزارشايلام بيدار،سارا فلاحی"،نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از باغات مناطق سیاهگل، سانیری، پلیه، بانبکر و تیتلیوان شهرستان ایوان، سرمایه گذاری‌های جهاد کشاورزی در این مناطق محروم و دورافتاده را قابل توجه دانست و اظهار کرد: پروژه‌های اجرا شده توسط جهاد کشاورزی در این مناطق بایستی به عنوان الگو برای سایر نقاط شهرستان و حتی استان از آن استفاده شود.

وی افزود: با توجه به وجود آثار باستانی، باغات و چشمه‌های زیبا در منطقه سیاهگل و پلیه و حضور تفریحی مردم از سراسر استان در این منطقه زیبا، می‌توان به عنوان یک قطب مهم گردشگری نیز روی آن سرمایه گذاری کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس، تلاش بیشتر مسئولان برای رفع بخش‌های مختلف از مشکلات مردم را خواستار شد و تصریح کرد: در این راستا مشکل جاده دسترسی به باغات، پل‌های مناطق پلیه، بانبکر و تیتلیوان، آب شرب روستای پلیه و مشکل آنتن دهی موبایل پیگیری می‌شود.

فلاحی در این بازدید میدانی زمینه حضور سرمایه گذاران برای تکمیل زنجیره تولید محصولات باغی و زراعی را در ایوان مناسب دانست و به باغداران قول داد که برای تحقق این مهم تلاش کند.

باغداران منطقه نیز در دیدار با نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از درآمدهای ناشی از برداشت محصول انگور اظهار رضایت و آمادگی خود را برای توسعه باغات در صورت تامین آب اعلام کردند.

 

انتهای پیام/الف