ایلام بیدار08:56 - 1400/04/28
دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی:

مرز مهران از اهمیت بالایی برای آستان قدس رضوی برخوردار است

دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت: مرز مهران از اهمیت بالایی برای آستان قدس رضوی برخوردار است و برای خدمت به زوار اربعین برنامه‌ریزی دارد.

به گزارشايلام بيدار،سردار" حمید فهیمی راد "،دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت:در سفر بهمهرانو دیدار با فرماندارمهرانبا بیان اینکه مرز مهران از اهمیت بالایی برایآستانقدس رضوی برخوردار است تاکید کرد: بنیاد کرامت رضوی برای حضور درمهرانو خدمت به زوار اربعین برنامه‌ریزی دارد.

وی گفت: ما در اکثر مرزهای ایران در مراسم اربعین حضور داریم از مرزهای پاکستان و افغانستان گرفته تا آستارا، قصرشیرین ومهرانتلاش داریم تا زوار اربعین حسینی از خدماتآستانقدس رضوی برخوردار شوند اما با توجه به اینکهمهرانهمواره مورد اقبال زوار است بیشترین تمرکز ما بر روی این مرز خواهد بود.

وی با بیان اینکهآستانقدس در نظر دارد مدرسه واقع در پل زائر را خریداری کرده و نسبت به احداث مرکز مدیریت اربعینآستاناقدام کند، بیان داشت: بنیاد کرامت رضوی وآستانقدس در نظر دارددرصورتدر اختیارقرار دادنزمین در مرز مهران یکموکبدائمی درمهراناحداث کند.

فرماندارمهراننیز در این دیدار با بیان اینکه اقدامات خوبی درمهراندر حال انجام است، گفت: ما در حال جمع بندی نیازمندی‌های اربعین درمهرانهستیم ودر خصوصپروژه‌های زیرساختی در دست اقدام در مهران مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است تا زمان اربعین نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

مجیدکاکیادامه داد: وضعیت قرمزکرونادرمهرانهم مشکلات مضاعفی برای پیگیری مسائل اربعین ایجاد کرده است و نیاز به حضورآستانقدس رضوی در صورت برگزار شدن اربعین داریم.

نمایندگانآستانقدس رضوی و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستانمهراناز پایانه مرزی، حسینیه سازمان حج و زیارت و دیگر امکاناتمهرانبازدید کردند.

 

 

انتهای پیام/الف