ایلام بیدار10:17 - 1400/03/10
یادداشت؛

همنوایی مدیرکل ارشاد ایلام با سیاسیون غیردلسوز

مدیر کل ارشاد استان ایلام در حالی این روزها تحلیل های سیاسی را در دستور کار خود قرار داده که بسیاری از جامعه هدف فرهنگ و ارشاد استان این روزها با سخت ترین شرایط رو به رو هستند.

"عباس خزلی"، فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان"همنوایی مدیرکل ارشاد ایلام با سیاسیون غیردلسوز" نوشت:می خواهیم مطلب را از یک سوال ساده آغاز کنیم، یا سر درب اداره کل ارشاد استان به اداره ای غیر از فرهنگ و ارشاد تعییر یافته یا جناب مدیر کل به سخنگوی دولت منصوب شده که تحلیل های آشناگونه می پروراند. 
این روزها جناب مدیر کل در آخرین مطالب خود با گذری به نتایج احراز صلاحیت ها هر گونه تغییر در راستای بهبود وضع موجود را از مسیر مردم دانسته و این گونه علیه شورای نگهبان آورده است که بدون توجه به رأی و سلیقه مردم، تغییر، مغلطه ای بیش نیست! 
مدیر کل ارشاد ایلام نتایج نهایی صلاحیت ها را به نادیده گرفتن نظر و سلیقه اکثر مردم نسبت داده است. این اولین بار نیست که مدیر کل ارشاد ایلام شراره های عقده های آتش خود را در منجنیق عداوت و دشمنی علیه شورای نگهبان بکار می برد، بلکه در آخرین انتخابات برگزار شده و مدیر کل ارشاد ایلام علیه شورای نگهبان مطالبی را ارائه داده بود. 
اینکه شورای نگهبان مرجع رسمی رسیدگی به صلاحیت ها است بر کسی پوشیده نیست، اما قرار است این شورا در چارچوب قانون صلاحیت ها را بررسی کند و اگر بنا باشد با میل هر مدیر این رویه تغییر یابد که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود. 
معیار اصلی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها قانون است و هستند افرادی که حالا منافع و پست های خود را در خطر می بینند اما با در نظر گرفتن نتایج احراز صلاحیت ها، سفسطه بازی می کنند. 
مدیر کل ارشاد استان ایلام در حالی این روزها تحلیل های سیاسی را در دستور کار خود قرار داده که بسیاری از جامعه هدف فرهنگ و ارشاد استان این روزها با سخت ترین شرایط رو به رو هستند. برای نمونه وضعیت اهل هنر و فرهنگ و رسانه در طول فعالیت کاری به خصوص در دوران کرونا در شرایط نامناسبی به سر می برند. 
مگر نه اینکه در همه انتخابات ها ورود دولتی ها به انتخابات ممنوع است اما آیا این صحبت ها آن هم در جایگاهی که همه شما را بعنوان مدیر کل ارشاد استان می شناسند، شائبه ورود دولتی ها را تقویت نکرده است؟ سوالی که باید استاندار ایلام بعنوان رئیس ستاد انتخابات پیگیر آن باشد. 
آیا مدیر کل ارشاد ایلام بنا دارد همنوا با برخی که بر طبل عدم مشارکت در انتخابات می کوبند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب دلسوز مردم نیستند، قرار بگیرد؟ یا سودای دیگری در ذهن می پروراند؟
انتهای پیام/ک