ایلام بیدار09:23 - 1400/01/24
فرماندار چرداول مطرح کرد؛

اجرای محدودیت های کرونایی در چرداول برای کنترل ویروس کرونا ؛ با صنوف متخاف برخورد قانونی می شود

فرماندار چرداول گفت: محدودیت های کرونایی در چرداول برای کنترل ویروس کرونا با اجرا درآمده وبا متخلفان برخورد قانونی می شود.

 "الیاس فتاحی "، فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار  با قدردانی از کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کرونا به ویژه شبکه بهداشت و درمان، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در این شهرستان برای کاهش شیوع کرونا و تغییر وضعیت شهرستان همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به عملکرد تیم های همیاران سلامت در این شهرستان افزود: این تیم ها به تازگی به دستور استاندار متشکل از دهیاران و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز بهداشت فعالیت خود را در کلیه روستاهای شهرستان آغاز و تاکنون نقش مهمی در مقابله با کرونا ایفا کرده است.

فرماندار چرداول  یادآور شد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا شهرستان، آموزش کاملا بصورت مجازی خواهد بود و رصد روزانه بازار وادارات توسط تیم های مختلف انجام خواهد گرفت.

فتاحی در خصوص تعطیلی گروهای شغلی این شهرستان نیز گفت: گروهای شغلی 2، 3 و ۴ با توجه وضعیت کنونی کرونای این شهرستان تعطیل است و مشاغل ضروری که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند، می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه بر ضرورت جلوگیری از شکل گیری تجمعات تاکید کرد و افزود: برگزاری کلیه مراسمات های عزا و عروسی بدلیل به خطر افتادن سلامت مردم ممنوع بوده و طبق قانون با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

فتاحی در خصوص نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات نیز یادآور شد: نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات دولتی برای جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان ضروری و هرگونه ارائه خدمات به ارباب رجوع توسط ادارات منوط به استفاده از ماسک است.

وی در ادامه از به صدا درآمدن آژیر خطر کرونا در سراسر شهرستان خبر داد و گفت: مردم باید خطر کرونا را بیش از پیش جدی بگیرند و پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و گردهمایی اجتناب کنند.

فرماندار چرداول همچنین خواستار افزایش تبلیغات محیطی خطرات کرونا در سراسر شهرستان شد و گفت: برای کنترل ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم هستیم از این رو همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ر