ایلام بیدار08:40 - 1400/01/19
استاندار ایلام گفت:

فرصت مشارکت مردم در ساخت زائرسرا ایلامیان در مشهد فراهم شود

استاندار ایلام گفت: فرصت مشارکت بیشتر مردم در ساخت زائرسرای ایلامیان واقع در شهر مشهد مقدس فراهم شود.

به گزارشايلام بيدار،محمد نوذری"،استاندار ایلام،در نوزدهمین نشست هماهنگی ساخت زائرسرای ایلامیان اظهار داشت: ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس یک کار نیکوست که جا دارد همه شهروندان به سهم خود در این کار خیر مشارکت داشته و سهیم باشند.

وی با عنوان این مطلب که باید فرصت مشارکت بیشتر مردم استان در کار خیر ساخت زائرسرا فراهم کرد، افزود: در این زمینه لازم است به فراخور کمک های دولتی از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان و سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.

نوذری ادامه داد: برای تسریع در تکمیل این زائرسرا همچنین باید از ظرفیت بسیج که ظرفیت بسیار بزرگی است در همه روستاها و محلات در قالب پایگاه مقاومت استفاده شود که این می تواند تحول بزرگی را در زمینه جلب مشارکت های عمومی بوجود آورد.

وی با تاکید بر تشکیل تیم های امدادی برای کمک به ساخت و تکمیل زائرسرا ایلامیان، بیان کرد: باید کار را به خود مردم واگذار کنیم، آنها با انتخاب افراد مورد اعتماد خود می توانند در توسعه و تکمیل زائرسرا به ما کمک کنند.

استاندار ایلام با اشاره به مسوولیت اجتماعی در توسعه طرح های منطقه ای خواستار بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی بزرگ استان شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نیز در توسعه و تکمیل زائر سرا ایلامیان بهره گرفت.

نوذری اضافه کرد: کارگاه های تولیدی و مصالح ساختمانی پرفروش و بزرگ نیز می توانند در بخش غیر نقدی و تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/الف