ایلام بیدار08:25 - 1400/01/19
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت:

۳۱ مبتلا به کرونا در مرکز درمانی دهلران بستری هستند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: روند بستری بیماران کرونایی در دهلران به شدت افزایش یافته و هم اکنون ۳۱ مبتلا به کرونا در مرکز درمانی شهدا دهلران بستری هستند.

به گزارشايلام بيدار،دکتر عبدالصاحب شریفی "، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت:با توجه به تکمیل ظرفیت پذیرش مبتلایان به کرونا این شهرستان برای بستری بیماران ظرفیت جدید در بیمارستان شهدا ایجاد شده است.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون یک هزار و ۱۴۷ تست پی سی آر انجام شده که از این تعداد ۳۹۴ مورد مثبت و به کرونا مبتلا بودند.

دکتر شریفی با بیان اینکه دورهمی ها و تجمعات از عوامل اصلی انتشار و افزایش ابتلا به کرونا در دهلران است، گفت: حضور کنترل نشده مردم در جشن‌های عروسی و آرامستان ها به صورت گروهی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از دیگر عوامل اصلی انتقال ویروس در سطح شهرستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران اظهار داشت: محدودیت و تعطیلی گروه شغلی ۲، سه و چهار در شهرهای قرمز باید بصورت جدی اعمال شود و فعالیت گروه‌های شغلی یک که با شرط رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند، به صورت کامل و دقیق رصد شود.

 

 

انتهای پیام/الف