ایلام بیدار09:39 - 1400/01/18
فرماندار دهلران گفت:

کنترل کرونا در دهلران نیازمند اقدامات سخت گیرانه است

فرماندار دهلران گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان اقدامات سخت گیرانه در مبارزه با کرونا در دستور کار ستاد کرونای شهرستان است.

به گزارشايلام بيدار،"مجید عسگری"،در نشست ستاد کرونای دهلران اظهار داشت: علی رغم همه تلاش ها و اعمال محدودیت اما آمار کرونا در شهرستان رو به افزایش است.

وی بر ضرورت رعایت هرچه بیشتر پروتکل ها بهداشتی توسط مردم تاکید کرد و افزود: اقدامات سخت گیرانه کنترلی بر اساس قانون در مبارزه با کرونا در دستور کار است و اعضای ستاد کرونا باید با استفاده از همه ظرفیت ها پای کار باشند و بیش از گذشته و با سرعت بیشتر اقدامات را لحاظ کنند.

فرماندار دهلران به اقدامات ستاد کرونای شهرستان و زحمات کادر درمان هم اشاره و یادآور شد: مردم باید سطح همکاری و همراهی خود با متولیان را بیشتر و با همکاری مضاعف در مبارزه با کرونا اقدام کنند.

عسگری عادی انگاری را بزرگ ترین آفت در مواجه با کرونا ذکر و اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم از عادی انگاری پرهیز و بیش از گذشته با توجه به شرایط قرمز شهرستان در رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و دوری از دورهمی های خانوادگی و تجمعات همت کنند.

وی به محدودیت ها و ممنوعیت ها در خصوص گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان اشاره و با تقدیر از همکاری اصناف گفت: رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها، کنترل مسافران و ترددها و تست کرونا از مسافران، استفاده از اپلیکیشن ماسک در ادارات و نمونه گیری ها از دیگر موضوعاتی هستند که باید در این شرایط تشدید شوند.

فرماندار دهلران به فعالیت همیاران سلامت در روستاها با مسوولیت دهیار و عضویت پایگاه مقاومت بسیج و خانه بهداشت هم اشاره کرد و افزود: این افراد به موازات طرح شهید سلیمانی کارها و امورات مربوط به کرونا در سطح روستاها را پیگیری و اقدامات لازم را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/الف