ایلام بیدار11:22 - 1400/01/14
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛

تقاطع غیرهمسطح صالح آباد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز بکار مجدد عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح صالح آباد در محور ایلام - مهران خبر داد و گفت: این پروژه هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

به گزارشايلام بيدار،"عبدالله بهادری"،مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ؛ روز شنبه در بازدید از پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی صالح آباد در محور ایلام - مهران اظهار داشت: تقاطع صالح آباد به جهت حجم بالای ترافیک محور ایلام- مهران بخصوص در زمان اربعین و همچنین تردد زائران امام زاده علی صالح (ع) و وجود آرامستان در این منطقه یکی از نقاط حساس محسوب می شود که در سال های گذشته با احداث تقاطع هم سطح بطور موقت ایمن سازی مسیر صورت گرفت.

وی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر هم سطح با ویژگی جدید به خاطر ارتقاء محور ایلام- مهران به بزرگراه آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: برای احداث این تقاطع با ۲ دهنه به طول ۲۵ متر و ۲ رمپ ورود و خروج به طول سه کیلومتر بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بهادری از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی این پروژه خبر داد و تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار به موقع پیش بینی می شود تا اربعین آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/الف