ایلام بیدار08:02 - 1400/01/09
استاندار ایلام:

تحقق شعار سال در دستور کار جدی مسئولان استان ایلام است

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در دستور کار جدی مسئولان استان ایلام است، گفت: در این راستا تمام تلاش خود به کار خواهیم بست.

به گزارشايلام بيدار،  "محمد نوذری" ، استاندار ایلام در دیدار مدیران واحدهای تابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ایلام، از شناسایی برخی قوانین مزاحم کسب و کار در استان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۵ قانون و دستورالعمل مزاحم کسب و کار در استان شناسایی شده و برای اصلاح به هیئت مقررات زدایی وزارت اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

وی با عنوان این مطلب که شعار سال را عملیاتی دنبال خواهیم کرد، تاکید کرد: تحقق شعار سال در دستور کار جدی دولت در استان ایلام قرار گرفته است و در این راستا تمام تلاش خود به کار خواهیم بست.

نوذری با تأکید بر این مطلب که امروز تسهیل در تولید و رفع موانع پیش رو این حوزه یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: در این راستا دو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی از جایگاه حائز اهمیتی برخوردار هستند و باید بیش از پیش تقویت و مورد توجه قرار گیرند.

استاندار ایلام در ادامه به نامگذاری شعار تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: برای چندمین بار است که مقام معظم رهبری بر کلید واژه تولید در انتخاب شعار سال تاکید می‌کند و این گویای این مطلب است که امروز تولید در شرایط خنثی ساختن تحریم و جنگ اقتصادی نقش تعیین کننده و حیاتی دارد.

وی عنوان کرد: در سال ۹۹ استان ایلام ۱۱۶ درصد وصول داشته که این میزان ۱۶ درصد بیشتر از میزان مصوب شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین در این حوزه در بحث اوراق تسویه و تهاتر ۶۸ میلیارد تومان تحقق داشته که نسبت به پارسال ۱۴ میلیارد تومان بیشتر است و این جای تقدیر دارد.

 

انتهای پیام/ر