ایلام بیدار12:29 - 1400/01/03
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

امنیت پایدار در مرزهای استان ایلام برقرار است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت پایدار در جدار مرزهای استان ایلام برقرار است، گفت: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای کشور هستند.

به گزارشايلام بيدار،سردار جمال شاکرمی صبح روز سه شنبه در بازدید از محور عملیاتی «شیخ صله» و «ازگله» ۲ حوزه ماموریتی تیپ امیرالمومنین (ع) استان ایلام، ضمن تبریک سال نو به فرماندهی و تمامی نیروهای تیپ ۱۱ امیرالمومنین (ع) به امنیت پایدار در جدار مرزها اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی در منطقه ماموریتی با استفاده از جنگ افزارهای به روز مقابله خواهیم کرد.

وی، ایمان و توانمندی را دو مولفه مهم در دست یابی به قدرت بازدارنده دانست و بر ضرورت اعتماد به توان نیروهای جوان در امر فرماندهی و مدیریت تاکید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به سوابق ارزنده لشکر ۱۱ در دوران دفاع مقدس، گفت: سپاه آمادگی‌های خود در حوزه‌های توان رزمی و آمادگی‌های یگان را در سطح بالایی افرایش داده است.

وی مردم یاری و خدمت‌رسانی را از رویکردهای سپاه در مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی هستند.

سردار شاکرمی همچنین با حضور در منزل شهید ای صفایی، اولین شهید منطقه اورامانات و خانواده شهید محمدی از مجاهدت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

در این دیدارها مردم از زحمات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در خدمات رسانی در ایام زلزله قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/الف