ایلام بیدار10:29 - 1400/01/03
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

رونق تولید بزرگترین قدم برای توسعه اقتصاد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است، گفت: محقق شدن شعار سال نیازمند اصلاح مسیر و فضای تولید است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلاممحمد فتاحی "،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ایام نوروزدر خصوصنام گذاری امسال از سویمقام معظم رهبریبیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهم کشور جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع بزرگ که کشورمان در اختیار دارد و از طرفی وجود صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در کشور، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای تولید محصولات مورد نیاز مردم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: از طرفی تحریم‌های ظالمانه چندین ساله آمریکا علیه کشور ایران سبب شده است که بخشی از این ظرفیت عظیمبلا استفادهقرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: رهنمودهایمقام معظم رهبریدر طی سال‌های اخیر پیرامون مسائل اقتصادی و تولید نشانگر آن است که مسئله اقتصاد در دنیای امروز یکی از مهمترین ابزار قدرت کشورها است، نخستین قدم برای توسعه کشور و پیشرفت جامع، رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است و برای رسیدن به این مهم تسهیلگری و حمایت ازتولید کنندگانبسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلامفتاحی افزود: افزایش اقتدار اقتصادیراهاصلی برایمقابله عزتمندانهبا تحریم‌ها و توطئه‌های غرب علیه ایران اسلامی است.

 

انتهای پیام/الف