ایلام بیدار18:57 - 1399/12/12
رییس سازمان بسیج سازندگی:

۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارد

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: تاکنون ۴۲ هزار گروه جهادی با حضور افراد علاقه‌مند و جوانان انقلابی تشکیل شده است که فعالانه در حال خدمت‌رسانی مناسب به محرومان مناطق مختلف کشور هستند.

به گزارشايلام بيدار،سرتیپ" محمد زهرایی"،رییس سازمان بسیج سازندگی؛ گفت:مسئول گروه جهادی بایدمیدان دارو درکنار مردم باشد و مردم را ولی نعمت خود بداند،وقتی این عمل صورت گیرد حس مطالبه گری الهی خواهد بود چرا که در اینجا منافع فردی دیگر معنا ندارد .

زهرایی اظهار کرد: مسئول گروه جهادی یک فرمانده، یک رهبر اجتماعی تحقق ساز است چرا که گروه های جهادی در زمینه هایی ورود کردند که ذهن بشر به آن متمرکز نشده است .

وی افزود:یک سری مشکلات و خلاها وجود دارد که باید این خلا ها پر شود،42هزارگروه جهادی در سطح کشور وجود دارد که این تعداد گروه جهادی دارای شبکه هستند شبکه ای که انتقال تجریه وآموزش وتوانمند سازی،مطالبه گری ...درآن صورت می گیرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد:تمام توان خودمان را باید در زمینه ایجاد کارگروه های تخصصی جهادی در سطح شهرستان بایدبکار بگیریم،ایجادکارگروه اقتصاد مقاومتی اشتغال،بهداشت و درمان،رسانه و فرهنگی ،مقابله با حوادث،...انشالله ازاولولویت های اساسی سال آینده محسوب می شود.

وی بیان داشت:رزم جهاد،آموزش عمومی تا تخصصی گروههای جهادی باید عملیاتی شود،همچنین باید ارتباط بین کارگروه های تخصصی نیز برقرار شود.رییس سازمان بسیج سازندگی گفتااقدامات گروههای جهادی در قالب سایت اطلس جهادی ساماندهی شده است زمانی که یک گروه جهادی مجوز گرفت می تواند وارد عرصه تخصصی شودکه در این جا بایدگروههای جهادی از متخصصین بهره بگیرندتا بتوانند خدمات تخصصی ارائه دهند.

وی در پایان بیان داشت:چشم انداز گروههای جهادی باید به سمت قرارگاهی شدن باشد بدین معنا که دیگر در قالب یک گروه کوچک فعالیت نمی کنند.

 

انتهای پیام/الف