ایلام بیدار09:25 - 1399/12/03
ایلام بیدارگزارش می دهد؛

وضعیت نامناسب یادمان شهداگمنام شهر ایوان+تصاویر

یادمان شهدای گمنام شهر ایوان یکی از مکان هایی است که در طول سال های متمادی همچنان نیمه کاره رها شده استو متاسفانه عزمی برای تکمیل آن وجود ندارد.

به گزارشايلام بيدار،شهدا با توجه مسئولیتی که روی دوش همه دارند باید مورد توجه مسئولین در عملکرد خود باشند وهمیشه پاسداشت ویاد شهدا به بهترین نحو برگزار شود.

یادمان شهدا رنگ وبوی شهادت را در شهرها پیچانده ونسل های آینده را با ارزش های دفاع مقدس آشنا می کند که اقدام مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس وفرهنگ اسلامی است.

در شهرستان ایوان یادمان شهدای گمنام که هنوز گمنام مانده وفقط برای برخی مراسمات از این یادمان یادی می شود ودر بقیه ایام سال در گمنامی به سر می برد.

این یادمان همچنان تکمیل نشده وسالهای سال است که به این شکل باقی مانده است  چراکه به نظر می رسد اراده ای برای تکمیل آن وجود نداشته است.

ضرورت تکمیل یادمان شهدا گمنام ایوان

محمدی ازشهروندان ایوانی درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در جنگ تحمیلی شاهد رشادت های زیادی از سوی رزمندگان اسلام بوده ایم که نسل های آینده با این رشادت ها باید آشنا شوند.

این شهروند ایوانی  خاطرنشان کرد:یادمان شهدای گمنام باید به عنوان نماد شهر باشد که متاسفانه در شهرستان  ایوان  اینگونه نیست ودر سایه غفلت مسئولین حال و روز خوبی ندارد.

وی ادامه داد:چیزی که دراین رابطه قابل بیان است این است که یادمان شهدای گمنام معمولا به عنوان نماد هر شهری در بهترین نقطه وبا امکانات مناسب ساخته می شود تا گردشگران را به سوی خود جلب کند.

این شهروند ایو.انی تاکید کرد:متاسفانه در سفرمسئولان این موضوع فراموش می شود واین یادمان کمترین خدمتی است که به شهدا می توان انجام داد وباید جزء پروژه های اولویت داربوده وبه فراموشی سپرده نشود.

یادمان شهدای گمنام شهر ایوان تکمیل می شود

"کامران حسنی"، شهردار ایوان درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: متاسفانه در سنوات گذشته کار یادمان شهدا گمنام شهر ایوان بنا به دلایلی به اتمام نرسیده است.

وی اظهار کرد:خوشبختانه در این راستا با رایزنی هایی که صورت گرفته قرار است که کارتکمیل این یادمان آغاز شود و هم اکنون پیمانکار آن مشخص ومبلغ 200میلیون تومان جهت تکمیل یادمان اختصاص داده شده است.

وی افزود:متاسفانه سطح حفاری های شهر ایوان در گذشته به دلیل احداث زیر ساختهای فاضلاب و گاز شهری بیش از حد انتظار بوده است که همین امر طی سالهای گذشته تردد در سطح معابر شهر ایوان را برای مردم با مشکل مواجه کرد.

شهردار ایوان ادامه داد:خوشبختانه امسال با اعتباراتی که در اختیارمان قرار داده شد توانستیم بخشی از معابر و کوچه های سطح شهر رابهسازی و آسفالت نماییم.

انتهای پیام/