ایلام بیدار08:21 - 1399/12/02
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان:

بکارگیری تمام ظرفیتها در راستای مقابله باکرونا؛مردم مراقبت کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت:لازم و ضروری است که همه ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا بکار گرفته شود.

به گزارشايلام بيدار،"فرشته دانش نژاد "؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان گفت:کمیته واکنش سریع کرونای جهش یافته انگلیسی با حضورسرپرست بیمارستان امام رضا(ع)، معاون بهداشتی شبکه، مترون بیمارستان و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی شبکه  برگزار شد.
دانش نژاد  با ابراز نگرانی از شیوع واریانت جدید کرونا که با سرعت انتقال بالا، ابتلاء و مرگ و میر قابل توجهی در همه گروههای سنی مخصوصا کودکان و نوجوانان توأمان است، گفت:لازم و ضروری است که همه ظرفیت حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا بکار گرفته شود.


دانش نژاد افزود: بیمارستان امام رضا(ع) نیز  پیش بینی  های لازم در حوزه امکانات و منابع انسانی مورد نیاز برای بحران احتمالیبکار گیرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایوان همچنین آموزش و اطلاع رسانی گسترده، رهگیری هدفمند بیماران و موارد تماس آنها و رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و صنوف را یادآور شد و گفت :شهرستان ایوان هم اکنون وضعیت پایداری دارد و تمام فعالیت های درون_برونبخشی باید بر حفظ وضعیت موجود متمرکز باشد.
در ادامه دکتر "کریم شعبانی"؛ سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) گفت هم اکنون بیمارستان امام رضا (ع) برای پاسخگویی به بحران احتمالی تا حدود زیادی آماده است و مشکل مربوط به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان بزودی مرتفع می شود.
وی در ادامه بر نقش ارزنده حوزه پیشگیری جهت ممانعت از شیوع بیماری‌ و هجوم بیماران‌ به بیمارستان تأکید کرد.

 

 

انتهای پیام/الف