ایلام بیدار22:58 - 1399/11/30
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین( ع )استان ایلام :

پیکر شهدای تفحص گر در مرزمهران به معراج الشهدای تهران منتقل شدند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین( ع )استان ایلام گفت: پیکر شهدای تفحص گر در مرزمهران به معراج الشهدای تهران منتقل شدند.

به گزارشايلام بيدار، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با تبریک و تسلیت شهادت دو تن از جستجوگران نور در مرز مهران گفت: پیش از ظهر امروز و در محور رضا آباد دو تن از تفحص گران پیکر شهدا بر اثر برخورد با مین باقی مانده از دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

 
 وی افزود : بر اثر این حادثه "علیرضا گلمحمدی "  فرمانده قرارگاه جستجوی مفقودین در غرب کشور و "محمود حاج قاسمی" مسؤل جستجوی مفقودین در محور زرباطیه به شهادت رسیدند.
 
 سردار شاکرمی گفت: پس از انجام تشریفات قانونی پیکر مطهر شهدا به معراج الشهدای شهر مهران منتقل شد و بنا بر نظر سردار باقرزاده پیکر این عزیزان جهت انجام مراسم تشییع و تدفین به معراج الشهدای تهران منتقل شدند.
 وی ادامه داد: شهید گل‌محمدی خادم بی ادعای شهدای گمنام و فرمانده بسیجی «قرارگاه تفحص مفقودین منطقه غرب کشور» و مسئول عملیات تفحص برون مرزی «کمیته جستجوی مفقودین»، که بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این راه چندین بار مجروح شده بود، بیش از دو دهه همراه با جمع دوستان همدل و همکاران و همراهان دلسوخته در «کمیته تفحص مفقودین» به دور از خانه و کاشانه و فارغ از دغدغه شهر و دیار اجدادی، به کار مقدس و ارزشمند و در عین حال سخت و طاقت فرسای تفحص گری، کمر همت بسته و بر رفاه و آسایش و شادی خود و خانواده و فرزندان چشم پوشیده  تا آرامش و تسکین دل های داغدار و چشم های نگران خانواده های چشم به راه را به ارمغان بیاورند.
 
وی تصریح کرد: با پیگیری و تلاش شهید گلمحمدی، معراج شهدای مهران با حضور ۴۰ شهید گلگون کفن و گمنام عملیاتی شد و هم اکنون این مکان پر از معنویت به زیارتگاه عاشقان تبدیل شده است.
 
انتهای پیام/ر