ایلام بیدار14:34 - 1399/11/30
با صدور جوابیه صورت گرفت؛

پاسخ روابط عمومی شهرک های صنعتی ایلام به خبر ایلام بیدار

بعد از انتشار خبری از ایلام بیدار مبنی بر قطع آب، یک واحد تولیدی را به تعطیلی کشاند/ ۵۰ نفر در آستانه بیکاری روابط عمومی شهرک های صنعتی ایلام جوابیه صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار، بعد از انتشار خبری از ایلام بیدار مبنی بر قطع آب، یک واحد تولیدی را به تعطیلی کشاند/ ۵۰ نفر در آستانه بیکاری روابط عمومی شهرک های صنعتی ایلام جوابیه صادر کرد. 

مدیر مسئول محترم پایگاه اطلاع‌رسانی ایلام بیدار

 
با سلام و احترام
با توجه به درج مطلبی در آن رسانه با عنوان"جهش تولید به سبک تدبیر و امید؛
قطع آب، یک واحد تولیدی را به تعطیلی کشاند/ ۵۰ نفر در آستانه بیکاری" در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ شایسته است برابر ماده ۲۳ قانون مطبوعات نسبت به درج جوابیه شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام به شرح زیر در همان صفحه و ستون برای تنویر افکار عمومی اقدام فرمایید. نظر به نام گذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید» شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام در این راستا و برابر مصوبه کارگروه رفع موانع تا به امروز هیچگونه خدمات زیرساختی از جمله آب واحدهای صنعتی فعال واقع در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به علت عدم پرداخت آب بهای مصرفی اقدام به قطع ننموده است و خبر منتشر شده در این باره تکذیب می‌گردد.
 
روابط عمومی شهرک های صنعتی استان ایلام
 
➖➖➖➖➖➖➖➖
 
توضیحات ایلام بیدار::
 
با تشکر از توضیحات شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام، آبِ این شرکت مستقر در شهرک صنعتی از روز جمعه هفته گذشته قطع می شود. بلافاصله مدیران شرکت، موضوع را با مسئولان مربوطه پیگیری می کنند که به آنها اعلام می شود علت قطعی آب، عدم پرداخت بها بوده است. بعد از پیگیری های صورت گرفته آب این واحد تولیدی بعد از دو روز مجدد وصل می شود. 
مشخص می شود مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از وقایع بی خبرند که این گونه اخبار را تکذیب می کنند.
مدیر شرکت مربوطه از خارج با مدیران شهرک در جهت رفع مشکل قطعی آب به دلیل عدم پرداخت بها تماس گرفته است. شرکت مذکور نه تنها بدهکار نیست بلکه بستانکار است.
اگر موضوع صحت ندارد چرا بعد از وصل آب، یک هفته برای پرداخت به شرکت مذکور فرصت داده شده است؟
شرکت شهرک های صنعتی ایلام در حالی خبر را تکذیب می کند که همه اعضای شرکت و پرسنل، شاهد ماجرای قطعی آب به دلیل عدم پرداخت بهای آب هستند.
مسئولان شرکت مربوطه آمادگی‌ خود را برای  مناظره با مسئولان مربوطه اعلام کرده اند و از تکذیبیه خبر قطعی آب گله مند و متعجب هستند.
 
انتهای پیام/ر