ایلام بیدار00:22 - 1399/11/30
ایلام بیدارگزارش می دهد؛

خدمتی دیگردر مناطق محروم ایوان/ویزیت رایگان دوهزار نفر از عشایر و روستاییان

تیم‌های پزشکی به مناطق محروم ایوان عزیمت می کنندتا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیارمحروم هدیه دهند.

به گزارشايلام بيدار،،یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان ایوان  پزشکان جهادگر به مناطق محروم اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

"مالک رستمی"؛مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان، اظهارکرد:در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه عشایری و روستایی شهرستان ایوان عشایر و روستاییان ایوان بصورت رایگان ویزیت شدند.

رستمی  اظهار کرد : این تعداد افراد توسط 2اکیپ پزشکی شامل متخصص ، ماما ،کارشناس بهداشت و دارویی در روستا های  چهار مله وچهل زری و مناطق عشایری مورد ویزیت قرار گرفتند.

وی به میزان داروی توزیع شده در بین  این افراد اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در راین راستا 100میلیون ریال می باشد.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایوان با اشاره ارتقای شاخص سلامت و امید به زندگی در مناطق روستایی و عشایری ایوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای این نظام توسعه خدمات بهداشتی در مناطق محروم و دوردست است.

 

 

 

 

انتهای پیام/الف