ایلام بیدار13:56 - 1399/11/26
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با ایلام بیدار:

دستور دولت برای برخورد با هتاکان فرار رو به جلو است

کارشناس مسائل سیاسی گفت:تورم افسار گسیخته طی این چند سال اخیر سبب شد تا تمامی سرمایه های مردم به باد فنا داده شود.

احسان عباسی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص توهین های اخیر آقای روحانی به مردم به دلیل اعتراضات به حق آنها نسبت به شرایط وخیم اقتصادی به وجود آمده در گفتگو باایلام بیدارگفت:عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در تمامی زمینه ها به گونه ای بوده است که کشور  را در سخت ترین و دشوارترین شرایط تاریخ انقلاب اسلامی قرار داده است و تورم افسار گسیخته طی این چند سال اخیر سبب شد تا تمامی سرمایه های مردم به باد فنا داده شود.

وی اظهار کرد:از زمان روی کار آمدن دولت آقای روحانی از همان روزهای ابتدایی بذر نا امیدی را به بهانه کوچک کردن دولت در دل مردم به ویژه جوانان کاشت و همچنین به بهانه واحی خفقان سیاسی خواستار آزادی بیان و انتقاد به هر شکلی برای هر مسئولی در هر مقام و سمتی شد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود:حال عملکرد غیر قابل دفاع دولت آقای روحانی سبب شد تا برخی از دلسوزان نظام و مردم انتقادات سازنده ای را بر عملکرد دولت ایشان وارد کنند که در برخی از مواقع به دلیل عدم وجود گوش شنوایی از طرف دولت از دید آنها به اهانت تبدیل می شد که ناراحتی آقای روحانی را به دنبال داشت و در آن برهه مقام معظم رهبری نیز با توجه به وارد بودن ایرادات اساسی دولت، باز هم از ایشان حمایت کردند و هر گونه اهانتی به رئیس جمهور را خلاف قانون دانستند.

وی ادامه داد:ولی در این اواخر کوتاه باقی مانده، عملکرد دولت کارد را به استخوان مردم رساند به گونه ای که دولت خود شروع به فریب کاری کردند. به عنوان مثال در خود شخص آقای روحانی مردم را به سمت وسوی بورس فرا خواند و از طرف دیگر بعد از اعتماد مردم به ایشان تمام سرمایه مردم را به تاراج بردند و از جایی که دست مردم مالباخته به جایی بند نبود در راستای همان تعریف آزادی بیان ساخته شده به دست خود آقای روحانی اعتراضات به حقی را علیه دولت انجام دادند. که این اعتراض را نیز توهین به خود تلقی کردند.

وی تصریح کرد:اما در ماجرای غیر قابل دفاع شعار عده ای معدود علیه رئیس جمهور در یک شهرستان دولت خواستار برخورد قاطع با شعار دهندگان شده است. ولی آقای رئیس جمهور این برخورد قاطعی که از آن سخن می گویید فرار رو به جلو و پاک کردن صورت مسئله نیست؟

 

انتهای پیام/ک