ایلام بیدار08:47 - 1399/11/09
فرمانده نیروی زمینی سپاه:

قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند و اگر اقتدار امروز نیروهای نظامی و سپاه نبود باید منتظر نقشه‌های نظامی دیگری می‌شدیم اما این جسارت از دشمن گرفته شده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار سرتیپ پاسدار "محمد پاکپور"، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در استان ایلام در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند و اگر اقتدار امروز نیروهای نظامی و سپاه نبود باید منتظر نقشه‌های نظامی دیگری می‌شدیم اما این جسارت از دشمن گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: قوی شدن ایران عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است و باید بیش از گذشته در این مسیر گام برداریم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت مرزهای استان ایلام افزود: به حمدالله ما در مرزهای غرب کشور مانند دیگر مناطق و مرزهای کشور از امنیت خوبی برخوردار هستیم و چنین امنیتی در دنیای امروز کم نظیر است.

سردار پاکپور ادامه داد: رزمندگان ایلامی در دوران دفاع مقدس اقدامات ماندگاری در دفاع از انقلاب به جای گذاشته اند و امروز نیز جوانان ایلامی جا پای بزرگان خود گذاشته و در حال افتخار آفرینی هستند.

سردار پاکپور تصریح کرد: مردم داری و خدمت به مردم از اولویت های سپاه است و خوشبختانه سپاه ایلام نیز خدمات خوبی در جهت محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام داده است.

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در این دیدار با بیان اینکه سپاه ایلام تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است گفت: سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تلاش های مختلفی را انجام داده كه البته علاوه بر تامین امنیت،نگاهی هم به توسعه فعالیت های اجتماعی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم داشته است.

وی ادامه داد: كاهش آسیب های اجتماعی ، مشاوره و ارتقای سبك زندگی ، اهدا جهیزیه ، افزایش امنیت و مردمی كردن امنیت از جمله رئوس برنامه های خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان است.

در ادامه این دیدار، جعفری فرمانده تیپ امیرالمومنین(ع) استان ایلام گزارشی از اقدامات صورت گرفته این یگان در محور محل ماموریتی خود ارائه داد.

 

انتهای پیام/ک