ایلام بیدار07:59 - 1399/11/05
رئیس ستاد دهه فجر ایلام:

۳۴۰۰ برنامه طی دهه فجر در ایلام برگزار می شود

رئیس ستاد دهه فجر ایلام از برگزاری سه هزار و ۴۰۰ برنامه طی دهه فجر در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پور"، در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام امسال نیز مانند سال‌های گذشته ویژه برنامه‌های مختلفی را برای دهه فجر دیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر برنامه به صورت متمرکز و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر، سه هزار و ۴۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، دینی، هنری، مذهبی، قرآنی و… در دهه فجر در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

چراغی پور افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده حمل تمثال امام راحل در روز دوازدهم بهمن، بهره برداری متمرکز از طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف استان، غبارروبی مزار شهدا و نشست‌های بصیرتی در فضای مجازی است.

رئیس ستاد دهه فجر ایلام اضافه کرد: برنامه ریزی برای پوشش فعالیت‌های دهه فجر در استان توسط رسانه‌ها نیز اندیشیده شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست با اشاره به آمادگی صدا و سیمای استان برای پوشش برنامه‌های دهه فجر در استان، افزود: علاوه بر پوشش برنامه‌ها، دست اندرکاران رسانه استانی تولید برنامه‌های فاخر ویژه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند.

محمد بازوند تصریح کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در اولویت کار برنامه سازان صداوسیمای مرکز ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/ک