ایلام بیدار12:47 - 1399/10/30
جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد؛

پیوست فرهنگی و بهداشتی لازمه کنگره عظیم اربعین/ اقدامات سپاه قابل تقدیر است

جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در نشست قرارگاه اربعین ناجا در پایانه مرزی مهران گفت: باید اولویت ها را شناسایی و روی آنها تمرکز کنیم یکی از این موارد تمهیدات ویژه برای رفع گره و مشکل ترافیک است و باید تمام ساز و کار بهینه ترافیکی را باید مدنظر قرار دهیم.

به گزارشایلام بیدار"سردار شرفی"، جانشین معاون هماهنگ کننده و فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در نشست قرارگاه اربعین ناجا در پایانه مرزی مهران گفت: از همه خادمانی که طی سالهای گذشته در این کنگره کمک کردند، صمیمانه تشکر می کنم. باید اولویت ها را شناسایی و روی آنها تمرکز کنیم یکی از این موارد تمهیدات ویژه برای رفع گره و مشکل ترافیک است. تمام ساز و کار بهینه ترافیکی را باید مدنظر قرار دهیم از جمله پل سازی ها، ایجاد توقف گاه ها و پایش های تصویری لحاظ شود.

خدمت به زائرین از دیگر موضوعاتی است که نیازمند مدیریت است. مبحث بعدی در اربعین امنیت است که باید همه ابعاد در آن لحاظ شود.

موضوعات مربوط به فرهنگی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد، بطوریکه تمام طرح ها و دستورالعمل ها پیوست فرهنگی داشته باشند، در این زمینه هم البته باید مطالبه گری کرد بطوریکه موضوعات فرهنگی در همه برنامه ها گنجانده شود.

همچنین در تمام طرح های سال آینده باید پیوست بهداشتی با مسائل مرتبط با پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گیرد. مدیریت هوشمند زائران هم از دیگر موضوعاتی است که باید از طریق سامانه های هوشمندی انجام گیرد.

سردار شرفی با بیان اقدامات مهم سپاه در اربعین از خدمات ارزنده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تقدیر کرد. وی ظرفیت بسیج در اربعین را راهگشا دانست که هم در تامین امنیت و هم راهنمایی زائران نقش مهمی را ایفا می کنند.

انتهای پیام/ک