ایلام بیدار08:06 - 1399/10/27
رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان:

دو نیم میلیارد ریال صدقه در ایوان جمع آوری شد

رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان گفت: مردم خیر و نیکوکار ایوان در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارشايلام بيدار،"حمید ایراندوست "،رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان گفت:این میزان صدقه از طریق بیش از هفت هزار و ۷۰۰ صندوق صدقه از نوع بزرگ، متوسط و خانگی جمع آوری شده و بخشی نیز به صورت الکترونیکی دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات پرداخت صدقه از طریق الکترونیکی در این شهرستان فراهم شده است، گفت: مردم نیکوکار ایوان از این پس می‌توانند علاوه بر صندوق‌هایی که در اختیار دارند از طریق شماره گیری کد #۲*۰۸۴۷*۸۸۷۷* نیز می‌توانند اقدام به پرداخت صدقه کنند.

ایراندوست با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار ایوان ماهیانه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت می‌کنند، گفت: پرداخت صدقه به روش غیر حضوری و الکترونیکی امسال رشد خوبی در ایوان داشته به شکلی که در این مدت بالغ بر ۴۰۰ میلیون صدقه الکترونیکی پرداخت شده است.

وی به نوع مصارف و هزینه کرد صدقات در ایوان اشاره کرد و گفت: صدقات جمع آوری شده در این شهرستان در زمینه‌های پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت، کمک هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، خدمات درمانی، تامین مسکن و سایر نیازهای ضروری مددجویان هزینه می‌شوند.