ایلام بیدار07:46 - 1399/10/27
کارشناس مسائل دینی در گفتگو با ایلام بیدار:

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگوی بشریت است

کارشناس مسائل دینی گفت: باید به تأشی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی"، رئیس حوزه های علیمه استان ایلام در گفتگو باایلام بیداربا اشاره به ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا(س) در مسیر هدایت و بصیرت بخشی به جامعه در خصوص پیروی از ولایت و همچنین افشای چهره واقعی اصحاب دروغین پیامبر(ص) همه تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی، افزود: باید به تأشی از حضرت زهرا(س) چهره واقعی معاندین و مخالفان انقلاب اسلامی علی الخصوص نظام سلطه و رهروان آنها را به نسل جوان و نوجوان معرفی نماییم.

مرادبیگی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت، چون ولایت در راس شاکله نظام اسلامی قرار دارد و به مسلمین عزت و اقتدار می بخشد. امروز به لطف خدا کشور ما در دنیا به جهت اطاعت از ولی امر مسلمین عزت و اقتدار پیدا کرده و در برابر نظام سلطه ایستاده است.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (عليها‌السلام) بانویی پرعاطفه،‌متين، خردمند، با ايماني كامل و بانويي است كه همه جواني خود را در راه اسلام، مسلمين، اهداف و رسالت و دفاع از ولايت و رهبري صرف نمود، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم زندگی ما در این دنیا رنگ و بوی خدایی بگیرد باید از حضرت فاطمه(س)پیروی کرده و فرزندان خود را با روش و سیره اهل بیت(ع) پرورش دهیم رشد دهیم.
 
 
انتهای پیام/س