ایلام بیدار21:30 - 1399/10/25
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

شهدا مظهر حیات جاودانه هستند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهدا مظهر حیات جاودانه هستند.

به گزارشايلام بيدار، سردار " جمال شاکرمی"، امروز در مراسم تجدید میثاق جمعی از کارکنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با شهدای تازه تفحص شده واقع در معراج الشهدای مهران گفت: قطعا شهیدان یک جایگاه برجسته و نقش پیشرونده ای در انقلاب اسلامی دارند و امروز حاصل  ایثارگری ها و رشادت های آنان و رزمندگان هم قطارشان ، تثبیت نظام اسلامی و تداوم باعزت و مقتدرانه آن می باشد.

 
شهدا مظهر معنویت جامعه اسلامی هستند، الگوهای مقدسی که با رسیدن به اوج فضائل اخلاقی عاشقانه خود را فدای آرمان های نظام انقلابی و اسلام نمودند. 
 
سردار شاکرمی از همت جهادی فرماندهی قرارگاه غرب کمیته تفحص مفقودین نیروهای مسلح در احداث معراج شهدای شهر مهران تقدیر کرد و آن را فرصتی برای قدردانی مردم استان به ویژه مردم شهید پرور مهران از ایثارگریهای شهدای تفخص شده دانست.
 
وی گفت: بنا به نظر کمیته تفحص، تا زمان روند شناسایی و سایر مراحل بعدی، شهدای گرانقدر کنونی و دیگر شهدای تفحص شونده در آینده در معراج شهدا مهران مهمان ما هستند.
 
به گفته فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معراج شهدای شهر مهران از ساعت ۱۶ هر روز تا بعد از نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی مهیای حضور مردم است.
 
معراج شهدای مهران در موقعیت یادمان تپه شنی واقع شده است.