ایلام بیدار08:05 - 1399/10/24
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

هلیلان نیازمند نگاهی ویژه ومسئولانه / مراکز بهداشت هلیلان در انتظار تدبیر هستند

بعد از گذشت چند ماه از حادثه فوت کودک چهار ساله هلیلانی براثر کمبود امکانات باید نگاه ویژه مسئولان متوجه منطقه محروم هلیلان شود.

به گزارشايلام بيدار، تقریبا چند ماه گذشته بود که کودک چهار ساله زردلانی قربانی نبود زیرساخت ها شد و این مساله باعث شد تا باردیگر چشم ها به منطقه هلیلان بیافتد که به این منطقه رسیدگی کنند.

بعد از انتشار اخبار مبنی بر«کودک چهار ساله زردلانی قربانی نبود زیرساخت های اولیه» درخصوص  مرگ دختر هلیلانی براثر کمبود امکانات از پایگاه خبری ایلام بیدار این مساله باعث شد تا مسئولان به این مساله واکنش نشان دهند.

پیگیری ها باعث شد تا مسئولان به فکر این منطقه باشند و مرکز بهداشت این منطقه باردیگر راه اندازی شود و به فکر تامین نیرو برای آن باشند.

مرکز بهداشت روستاهای زردلان تامین نیرو می شود / پیگیری برای بهتر کردن راهها ادامه دارد

سعید شهبازی فرماندار هلیلان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: مساله تامین زیرساخت ها درهلیلان از ضروری ترین نیاز منطقه می باشد که مناطق روستایی و دورافتاده این شهرستان باید دارای راه مناسب وامکانات بهداشتی باشند.

وی افزود : پیگیری های برای رفع محرومیت هلیلان  ادامه دارد وامیدواریم بتوانیم با کمک سایر نهاد ها و ارتباط با مسئولان استانی وکشوری اعتباراتی را برای زیرساخت های منطقه جذب کنیم.

فرماندار هلیلان تصریح کرد: برای اینکه دوباره شاهد اتفاقات غم انگیز نباشیم قرار شده تا مرکز بهداشت روستای گلدره منطقه محروم زردلان دوباره راه اندازی وتامین نیرو شود و همچنین پیگیری برای آسفالت وبهتر کردن راهها ادامه دارد.

هلیلان نیازمند نگاهی ویژه ومسئولانه است

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: هلیلان از محروم ترین مناطق هلیلان است که نیازمند رسیدگی مسئولان است وهمچنین در مجلس هم پیگیری ها برای رفع محرومیت این منطقه ادامه دارد.

بسطامی بیان کرد: روستاهای محروم زردلان وبرخی روستاهای هلیلان  خط تلفن ثابت و همراه، آنتن تلویزیون، خانه بهداشت و راه مناسب ندارد.

وی گفت: منطقه هلیلان و روستاهای آن به‌شدت نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری و اختصاص اعتبارات ویژه است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: البته اقدامات خوبی در حال انجام شدن است که از محرومیت منطقه می کاهد اما هلیلان نیازمند نگاهی ویژه ومسئولانه است.

 

انتهای پیام/ر