ایلام بیدار07:39 - 1399/10/24
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام؛

تجمع مردم در آرامستان‌های ایلام نگران کننده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: تجمع مردم در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های ایلام نگران کننده است.

به گزارشايلام بيدار،محمدنوذری"،معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست کمیته امنیتی ستاد استانی مبارزه باکرونابر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها توسط مردمتاکید کردو اظهار کرد: تجمعبرخی مردمدر آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نگران کننده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مسیر منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان به عنوان عامل اصلی انتقالکروناباید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

نوذری با اشاره به اینکه بهبود وضعیت موجود در بحثکروناحاصلرعایت دستورالعمل‌ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط مردم و مسئولان است، بیان کرد: اگر نسبت به این مهم غفلت ایجاد شود قطعاً با بازگشت موج بعدی کرونا مواجه خواهیم شد.

وی، باتاکیدبر عدم حضور مردم در اجتماعات و دورهمی‌ها، افزود: متاسفانه کم توجهی تعدادی از شهروندان و برخی مسئولان در قبال مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشهود است و این خطر بازگشت به روزهای سخت و بحرانی کرونایی را ترسیم کرده است.

وی افزود: این نمی‌شود که ما به مردمتاکیدکنیم که مصوبات و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و بعد از آن طرف خودمان نسبت به این موضوع بی خیال باشیم.

نوذری بهمراسماتایام شهادت فاطمیه (س)اشاره کرد و گفت: در اینمراسماتبر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا که بعداً ابلاغ می‌گردد، عمل می‌شود.