ایلام بیدار08:50 - 1399/10/23
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)؛

جریان تحریف یک توطئه سازمان یافته است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت:کشور ما از ابتدای انقلاب تا کنون دچار فتنه های گوناگونی شده است این فتنه ها با وجود ایجاد مشکلاتی در جامعه با درایت مقام معظم رهبری وبا بصیرت مردم، باعث استمرار و استحکام نظام اسلامی شده است.

به گزارشايلام بيدار"سرهنگ کریمیان"،جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت:کشور ما از ابتدای انقلاب تا کنون دچار فتنه های گوناگونی شده است این فتنه ها با وجود ایجاد مشکلاتی در جامعه با درایت مقام معظم رهبری وبا بصیرت مردم، باعث استمرار و استحکام نظام اسلامی شده است.

وی ضمن اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همراهانش اظهار کرد:با وجود مشکلات اقتصادی ، تفرقه و فتنه های استکبار جهانی در کشور خون سردار جریان ساز شد و اتحاد و همدلی میان مردم ایجاد کرد و همچنین باعث استحکام روابط ملت ایران و عراق و حتی جهان اسلام شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام افزود:حمله به دورترین و مجهزترین پایگاههای آمریکایی عین الاسد درخاک عراق هیمنه استکبارجهانی را در هم شکست.

وی خاطرنشان کرد:در این عملیات علاوه بر شیوه های مدرن و پیشرفته جنگ، با انجام یک جنگ الکترونیکی تمام عیار تمام سیستمها و سامانه های ارتباطی آنها را علیرغم آمادگی که داشتند قطع کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام(ع) با اشاره به حماسه ای ۹دی و فتنه های سازمان یافته دشمنان اسلام گفت:حضور مردم در مراسم ۹دی بیانگر این است که مردم وقتی پای نظام و خون شهدا در میان باشد جان خود را تقدیم اسلام خواهند کرد.

کریمیان با اشاره به جریان تحریف بیان داشت: جریان تحریف یک توطئه سازمان یافته است که این روزها بیشتر بیانات مقام معظم رهبری را هدف قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع )بیان داشت: تحریف بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برجام و رفع تحریم ها که طبق استدلالات خود تحریف را انجام می دهند و در اندیشه ی شوم شان در حال ساختن آینده، مطابق نظر و دیدگاه خود هستند.

وی در پایان یکی از شگردهای جریان تحریف تبلیغات و بمباران اطلاعاتی دانست و افزود: جریان تحریف با این کار میخواهد قدرت تجزیه و تحلیل را از مخاطبین بگیرد بنابراین با بصیرت و اطاعت از رهبری باید از این گذرگاه عبور کنیم.

انتهای پیام/ک