ایلام بیدار08:48 - 1399/10/20
دام پهنی که سلامت مردم را هدف قرار داده است؛

پارادوکس غربی ها در مواجه با ایران؛ از تحریم های ظالمانه دارویی تا تکاپو برای ورود واکسن امریکایی

ایران تنها کشوری نیست که به انگلیس و آمریکا اعتماد نداشته و ورود واکسن از این کشورها را ممنوع اعلام کرده که با توجه به نگاه این کشورها به مردم جهان سوم به عنوان موش آزمایشگاهی می توان به آنها حق داد.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::روز گذشته مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز قیام 19 دی سخنرانی تلویزیونی انجام دادند و با اشاره به ممنوعیّت ورود واکسن آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی به کشور فرمودند: ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند، این افتضاح کرونایی در کشور خودشان پیش نمی‌آمد.

این بیانات منطقی و هوشمندانه مقام معظم رهبری اتمام حجتی بر کسانی بود که منافعشان در ورود واکسن از اروپا و آمریکا بوده است، تنها مسئله ای که برای آنها اهمیت نداشته و ندارد به خطر افتادن جان مردم است.

ایران تنها کشوری نیست که به انگلیس و آمریکا در مورد واکسن کرونا اعتماد ندارد و ورود واکسن از این کشورها را ممنوع اعلام کرده است لذا غربی ها با این کار می خواهند این واکسن را ابتدا بر روی سایر ملت ها امتحان کنند.

نکته قابل تأمل این است که دلیل آمریکا و انگلیس با توجه به اعمال تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران برای ورود واکسن کرونا و این لطف به کشور ما چیست؟ آیا با توجه به عدم موفقیت شرکت آمریکایی فایزر در تست انسانی این واکسن و افزایش مرگ و میر در ادامه مسیر این آزمایشات، برای ما روشن نیست که هدف آنها انجام تست های مختلف بر روی مردم کشور ما برای دسترسی به واکسن اصلی  کرونا است؟آیا در کشورهای مدعی تولید واکسن کرونا نباید آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا روند کاهشی داشته باشند؟

تلاش مرموزانه برای ورود واکسن امریکایی

علاوه بر پیشینه سیاه، فریبکار و غیرقابل اعتماد پیراستعمار و آمریکای جنایتکار کلیپ جنجالی منتشر شده تزریق نمایشی نخست وزیر استرالیا با سرنگ درپوش دار در فضای مجازی برای فریب و جلب اعتماد مردم برای شرکت در تست های واکسن کرونا نیز می توان به اوج هوشیاری مقام معظم رهبری در رابطه با ممنوعیت ورود واکسن از آمریکا و انگلیس پی برد.

به جزء کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه کشورهای دیگری نیز این واکسن کرونا را ساخته اند که درجه اعتماد به آنها خیلی بیشتر است و مهمتر از همه این مسائل خود ایران به عنوان قطب بزرگ پزشکی این واکسن را ساخته است، واکسنی که هم پشتوانه علمی و ایمن دارد و هم تولید کنندگان این واکسن با اطمینان از فاز انسانی آن را روی خودشان نیز پیاده کردند؛البته این پیشرفت علمی و دسترسی به واکسن کرونا، حیرت تمامی رسانه ای خارجی و عربی را برانگیخت و سبب شد تا به احترام دانشندان ایرانی کلاه از سر برداشته و سر تعظیم فرود آورند.

حال باتوجه به ذکر این مطالب می توان پی برد که کسانی در کشور خود را در و دیوار می کوبند و خواهان ورود واکسن از اروپا و آمریکا بوده و هستند به جزء چپاول و غارت جیب ملت ایران و دم تکان دادن برای  جلب توجه مستکبرین جهان به خود فکر دیگری در سر ندارند اما غافل از اینکه درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری که دشمنان ایران و اسلام نیز به آن اذعان دارند و بصیرت ملت ایران تمامی نقشه های شوم آنها را نقش بر آب می کند.

 

انتهای پیام/ک