ایلام بیدار11:35 - 1399/10/16
امام جمعه ایلام در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تکمیل سامانه گرمسیری و تصویب منطقه آزاد مهران از انتظارات به حق مردم ایلام است

حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تکمیل سامانه گرمسیری و تصویب منطقه آزاد مهران از انتظارات به حق مردم ایلام است.

به گزارشايلام بيدار، "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر خود با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

حجت الا سلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار گفت:در دوران دفاع مقدس ایلام دارای لشکر عملیاتی بود ودر پدافندها و عملیات ها رشادت های فراوانی انجام دادند.
وی افزود: الحمدالله فضای سیاسی و همدلی خوبی در استان فراهم است.
کریمی تبار بیان داشت: در خصوص قاچاق و مواد مخدر نسبت به میانگین کشوری در وضعیت مناسبی قرار داریم و می توان گفت در حد صفر هستیم.
امام جمعه ایلام در ادامه گفت: یکی از مشکلات ایلام َسامانه گرمسیری است که در بعضی جاها اتصال برقرار نشده ، لوله ها در حال پوسیدگی هستند، تامین وسایل آن سخت بود که با پیشرفت ۸۶ درصدی همچنان تکمیل نشده است.
وی یادآور شد: ۲۷ هکتار زمین های کشاورزی که در اثر سامانه گرمسیری آبیاری و آباد خواهد شد ، اشتغال زایی مناسبی برای ایلام فراهم خواهد آورد که این اشتغال زایی با توجه به وضعیت ایلام برای توسعه اقتصادی و امنیت کشوری حائز اهمیت است و می توان گفت ایلام احیا خواهد شد.
کریمی تبار تصریح کرد: مردم ایلام،  مردم نجیبی هستند و در مقاطع مختلف با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کرده اند و نیاز داریم که مهران به عنوان  منطقه آزاد مورد تصویب قرار گیرد.
 
 
انتهای پیام/ر