ایلام بیدار07:30 - 1399/09/10
رییس صمت آبدانان؛

۹واحد صنفی متخلف در شهرستان آبدانان پلمپ شد

هاشمی گفت: در راستای کنترل قیمت ها و نظارت بر پروتکل های بهداشتی در شهرستان ۹واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

به گزارشايلام بيدار،"تیمور هاشمی"رییس صمت آبدانان اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، از ابتدای آذر ماه تا امروز 232 بازدید از واحدهای صنفی در شهرستان بازدید و برای 17 صنف متخلف پرونده تشکیل شده است.

 

وی گفت: در راستای کنترل قیمت ها به خصوص مرغ از ابتدای آذرماه تا امروز 4تن با عاملیت 7 فروشگاه و با نظارت کارشناسان با قیمت مصوب دولتی بین شهروندان توزیع شده است.

 

تیموری افزود: یکی از موضوعات مهمی که علاوه بر توزیع مرغ مصوب در دستور کار کارشناسان قرار گرفت فاصله گذاری جتماعی بود که خوشبختانه شهروندان نیز همکاری لازم در این راستا داشتند.

 

رئیس اداره صمت شهرستان آبدانان تصریح کرد: خوشبختانه اکثر واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی وسایر اقلام بهداشتی)به خوبی اجرا می کنند.

 

وی عنوان کرد: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

تیموری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.