ایلام بیدار08:04 - 1399/09/09

ترور فخری زاده حاصل تفکر واحی اعتماد به غرب

شهادت دانشمند گرانقدر هسته ای دکتر محسن فخری زاده حاصل تفکر واهی اعتماد به آمریکا و قدرتهای غربی است که مدتهاست جریانهایی در داخل کشور برای مذاکره با غرب و بازگشت به برجام به راه انداخته است

"یوسف کریمیان"،-ایلام بیداردر یادداشتی با عنوان "ترور فخری زاده حاصل تفکر واحی اعتماد به غرب" نوشت:

دست شیطان باز هم از آستین پیروانش بیرون آمد. باز هم ترور ، باز هم حماقت و باز هم نقش داغی تازه بر پیکر ایران . ولی باز هم عطر شهادت و عطر یاحسین و عطر لبیک یا امام است که آبی بر آتش می شود و دشمنان قسم خورده را خوار تر همیشه به تاریخ معرفی می کند.

آمریکای جنایتکار و صهیونیست های دست نشانده اش ، دوباره لکه ی سیاه و ننگینی را بر کارنامه پر از خباثت، شرارت و آغشته به خون انسانهای بی گناه خود افزودند.

عصر جمعه ۹۹/۹/۷ و در آستانه سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران اسلامی شهید شهریاری، بیگانگان و دشمنان انقلاب یک بار دیگر دانشمندان هسته ای ما مورد هدف اهداف جنایتکارانه خود قرار دادند و این بار مهندس محسن فخری زاده را در یک درگیری ناجوانمردانه و یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

شهید فخری زاده، دانشمند ارزنده و گرانقدری که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها و به صراحت از دشمنی خود با او سخن گفته و از عملکرد درخشان این شهید گرانقدر به ستوه آمده بود.

بر کسی پوشیده نیست که این گونه اقدامات و ترورهای کور در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در دستور کار آمریکا ،رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آنها در منطقه بوده و هست؛ اما نکته ی قابل تامل و مهم این اقدامات وقیحانه این است که ترور شخصیتهای مختلف ایران اسلامی اعم از سیاسی، مذهبی ، نظامی و علمی، نه تنها دولت و ملت ما را از مسیر خود دور نکرده بلکه باعث اتحاد ،بالندگی و رشد بیشتر ایران در تمامی عرصه های سیاسی، علمی و نظامی شده است.

دشمنان قسم خورده ی ما هیچگاه فراموش نخواهند کرد که پس از ترور دیگر دانشمندان هسته ای ما شهید شهریاری و شهید رضایی نژاد و ... در طول سالهای گذشته تعداد متقاضیان رشته های هسته ای در دانشگاه ها چندین برابر شد و این یعنی ایمان ملت و به ویژه جوانان به راه این عزیزان و اعتقاد به باورها انقلابی و اسلامی ایران. نتیجه ای که برای تروریستها به شکل معکوس درامد و این شد که باز هم متوسل به تروری دیگر شدند. اما غافل از آنکه ایران همان ایران است. مصمم تر و قدرتمند تر از گذشته. دانشمندان و فرزندان افتخار آفرینش را از دست می دهد اما از خون پاکشان ، دانشگاههای انسان سازی می سازد.

این ترورها علاوه بر اینکه نشان از ضعف ، حقارت و لگدمال شدن اهداف پلید دشمنان دارد، بلکه گواه محکمی بر ترس از قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، نظامی و بالاتر از آنها افزونی قدرت و توان هسته ای و موشکی ایران است.

عزیزی دیگر از دست رفت. اما غافلان داخلی بدانند که شهادت این دانشمند گرانقدر هسته ای نیز حاصل تفکر واهی اعتماد به آمریکا و قدرتهای غربی است که مدتهاست جریانهایی در داخل کشور برای مذاکره با غرب و بازگشت به برجام به راه انداخته است؛ البته بهای این اعتماد اشتباه و نابخردانه را باید دانشمندان ما که سالها در راه اعتلا، پیشرفت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند بپردازند نه کسانی که تمام هم و غم خود را برای مذاکره با غرب به کار برده اند.

انتهای پیام/ک