ایلام بیدار15:31 - 1399/08/29
استاندار ایلام:

نقاهتگاه سپاه الگوی کشوری شد/ هلال احمر عهده دار نقاهتگاه شد/ مردم به طرح محدودیت ها کمک کنند

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: نقاهتگاه سپاه به عنوان الگوی کشوری معرفی شده است.

به گزارشايلام بيدار، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام صبح امروز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه در چهل و هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دیگر اعضا برگزار شد ضمن اینکه از مجموعه تلاش ها و زحمات ستاد تشکر کرد، به سفر معاون درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: سفر آقای دکتر جان بابایی به استان ایلام برکات و کمک های خوبی برای استان به همراه داشت.

 
استاندار ایلام با اشاره با بازدید معاون وزیر بهداشت از زیرساخت های استان در مقابله با کرونا، گفت: معاون وزیر نقاهتگاه بیماران کرونایی استان که توسط سپاه احداث شده را یکی از بهترین مراکز کشور دانستند و آن را به عنوان الگو برای سایر استان ها ‌معرفی کرد.
 
وی در ادامه نقش صدا و سیما و رسانه‌ها و فضای مجازی در اجرای طرح جامع مدیریت کرونا بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: رسانه‌ها. صدا و سیمای و فضای مجازی با تولید محتوای جدید به دنبال فرهنگ‌سازی برای مردم در اجرای این طرح مهم باشند.
 
وی افزود: مردم بایست خود وارد صحنه بشوند و بپذیرند که این طرح‌ها و محدودیت‌ها برای سلامتی جامعه است و تا خود مردم به این نتیجه نرسند و پای کار نیایند از این گونه طرح‌ها نخواهیم گرفت.
 
رئيس ستاد استانی مبارزه با کرونا خواستار مشارکت و همراهی کامل مردم در اجرای طرح جدید شد و گفت: ضامن موفقیت این طرف مردم هستند و اگر مردم پای کار باشند و دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند ما در این طرح به حول و قوه الهی پیروز خواهیم شد.
 
وی در ادامه به اظهار نظر برخی از رسانه ها در خصوص وضعیت مناطق کرونایی استان گفت: در طرح جدید ما دیگر حالات سیاه نداریم، سه حالت زرد نارنجی و قرمز مدنظر است و البته خوشبختانه ایوان و دره شهر ازحالت بحرانی خارج شده اند و این جای امیدواری دارد نه اینکه ناراحت شویم که چرا این شهرها از حالت بحرانی خارج شده اند!
 
سلیمانی‌دشتکی در ادامه صحبت های خود گفت: از رسانه های محلی خواهش دارم که مسائل را به صورت کلی و دقیق رصد کنند و با یک نگاه همه جانبه نسبت به انتشار اخبار و اطلاعات به مردم اقدام نمایند.
 
وی افزود: موفقیت ما در گرو همکاری مردم است که این مهم نیازمند فرهنگ سازی توسط رسانه ها است.
 
انتهای پیام /ر