ایلام بیدار09:11 - 1399/08/26
معاون وزیر بهداشت:

خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه ایلام فراهم است

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه استانداردهای لازم در راه اندازی نقاهتگاه ایلام رعایت شده است، گفت: خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز فراهم است.

به گزارشايلام بيدار " قاسم جان بابایی"، معاون درمان وزارت بهداشت شامگاه یکشنبه در بازدید از مرکز نقاهتگاه شهدای قلاویزان شهر ایلام گفت: مراکز نقاهتگاهی ایلام جزو بهترین و استانداردترین مراکز نقاهتگاهی در سطح کشور است که این مراکز می‌تواند برای سایر استان‌های کشور به عنوان الگو و نمونه باشد.

وی اظهار کرد: این مرکز نقاهتگاهی در سطحی مناسب و با کیفیت برای خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد و از آن برای بستری و خدمات دهی به بیمارانی که شدت بیماری در آنان کمتر است، می‌توان به عنوان یک محیط مناسب استفاده کرد.

دکتر جان بابایی افزود: خوشبختانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در عرصه راه اندازی مراکز نقاهتگاهی به بهترین وجه ممکن اقدام کرده‌اند و با خلاقیت و پشتکار توانسته‌اند محیطی مناسب و درخور شان و منزلت بیماران فراهم سازند.

معاون درمان وزارت بهداشت یادآور شد: قطعاً خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این مراکز نقاهتگاهی موجبات رضایتمندی آنان را فراهم خواهد ساخت و این مرکز نقاهتگاهی می‌تواند در سطح کشور به عنوان الگو در نظر گرفته شوند.

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان امام علی (ع) سرابله

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، مدیر دفتر خدمات پرستاری، مدیر روابط عمومی و مشاور جوان رییس دانشگاه از بیمارستان امام علی (ع) سرابله بازدید کرد.

جان بابایی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان، پرونده‌های پزشکی و درمانی بیماران را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و در جریان خدمات دهی به بیماران قرار گرفت.

وی همچنین در ادامه با پزشکان و پرسنل بیمارستان امام علی (ع) دیدار و گفتگو و از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه بیمارستان تقدیر کرد.

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با همراهی محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و برخی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بازدید و در جریان خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در این بخش‌ها قرار گرفت.

وی همچنین با پزشکان و پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان دیدار و گفتگو و از خدمات ایثارگرانه و تلاش‌های شبانه روزی آنان در راستای سلامت بیماران تقدیر کرد.

جان بابایی همچنین از بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان عیادت و دلجویی نمود و شفای عاجل آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

انتهای پیام/ک