ایلام بیدار08:12 - 1399/08/07
سرپرست شبکه بهداشت دره شهر:

160 نفر در بیمارستان دره شهر به دلیل بیماری کرونا بستری هستند

سجاد مظلومی گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۶۰ نفر از شهروندان دره شهر، آبدانان و بدره بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر دره شهر بستری شده است.

به گزارشايلام بيدار،"سجاد مظلومی "،سرپرست شبکه بهداشت و درمان دره شهر گفت: از این تعداد مبتلا، ۱۴۱ نفر مربوط به مهرماه و ۱۴ نفر مربوط به آبان ماه است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمانشهرستاندرهشهر عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور درمراسمات، باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی اظهار کرد در راستای مقابله باکرونادر یک ماه گذشته ۲۶۰ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، از مراکز تهیه و توزیع عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

مظلومی افزود: در راستای برخورد با متخلفان، تعداد ۱۳۵ مورد ازصنوفمختلفبه خصوصآرایشگاه‌ها سطح شهرستان پلمب و تعداد ۲۰ آرایشگاه متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمانشهرستاندرهشهر افزود: برابر مصوبه ستاد مبارزه باکروناهرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت‌های خبری، کانال‌ها و گروهای تلگرامی ممنوع وپیگیردقضائی دارد.

 

انتهای پیام/الف