ایلام بیدار08:48 - 1399/08/05
جهاد ادامه دارد؛

گروههای جهادی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم/ کرونا هم حریف روحیه جهادی نشد

خدمت رسانی گروههای جهادی با وجود گسترش ویروس کرونا همچنان ادامه دارد واقشار محروم جامعه مورد توجه ویژه این گروهها هستند.

به گزارشايلام بيدار، خدمت واژه ای است که امروز برای کشور بیشتر از هرچیز دیگری لازم است ومسئولین اگر به فکر خدمت باشند قطعا مشکلات حل خواهد شد ومردم از لحاظ اقتصادی ومعیشتی در وضعیت خوبی به سر می برند.

مشکل آنجاست که امروز گویا خدمت رسانی آن طور که باید انجام نمی شود وگرنه مشکلات مردم باید حل میشد ولی اینگونه نیست ودر زمینه های مختلف مشکلات در کشور وجود دارد.

قطعا ظرفیت های مختلفی وجود دارد که اگر به درستی از آن ها استفاده شود رونق تولید در سطح کشور برقرار می شود ومی توان به قله های پیشرفت وترقی را طی کرد وحتی در اقتصاد دنیا هم حرفی برای گفتن داشت.

وقتی سخن از خدمت رسانی می شود همه یاد گروههای جهادی واقداماتی که انجام می دهند می افتیم ، گروههایی که بدون چشم داشت در هرجایی وهر لحظه آماده خدمت رسانی هستند .

امسال گروههای جهادی در زمینه های مختلف دست به کار شدند وبه جنگ بیماری کرونا رفتند اما در لبیک به فرمان رهبر انقلاب نیازمندان را فراموش نکردند وبا بسته های حمایتی و کمک به ساخت منازل مسکونی از این قشر حمایت کردند.

گروه جهادی شهید حمید باکری از شهرستان چرداول در اقدامی خداپسندانه تعمیر ومرمت منازل مسکونی نیازمندان در شهر شباب را برعهده گرفته است.

گروههای جهادی همیشه آماده خدمت رسانی هستند

عدنان اقبالی از اعضای این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: گروههای جهادی همیشه آماده خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه هستند ودر هر زمینه ای که لازم باشد ورود می کنند.

وی اظهار کرد: گروه جهادی شهید حمید باکری در شهر شباب از توابع شهرستان چرداول اقدام به تعمیر منازل مسکونی، پوشش ایزوگام و ساخت سرویس های بهداشتی وحمام برای افراد نیازمند این شهر نموده است.

اقبالی در ادامه گفت: همچنین بسته های معیشتی بین نیازمندان در مناطق مختلف توزیع می شود.

این عضو گروههای جهادی تصریح کرد: خدمت رسانی وظیفه مقدسی است که گروههای جهادی همیشه آماده کمک به اقشار محروم جامعه هستند.

از خدمت رسانی گروههای جهادی قدردانی می کنیم

یکی از نیازمندان شهر شباب که اخیرا منزل او توسط گروههای جهادی مرمت شده بود در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: از خدمت رسانی گروههای جهادی کمال قدردانی وتشکر را داریم زیرا نمی دانستیم برای زمستان چکار کنیم.

وی اظهار کرد: با کمک گروههای جهادی خوشبختانه منزل ما تکمیل شد  وبرای زمستان سرما عبور نمی دهد که این امری است که فکرمان را درگیر کرده بود وتوانایی رفع این مشکل را نداشتیم.

 

 

 

انتهای پیام/ر